۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۵۸۶۴۶
استاندار چهارمحال و بختیاری:

نماز جمعه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فریضه نماز جمعه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید تقویت شود، این وظیفه همه خدمت‌گزاران است که این رزمایش مهم جهان اسلام تقویت شود.
نماز جمعه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری صبح امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و شورای اداری استان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تعبیر بلندی را درخصوص مردم استان داشتند، آنجا که فرمودند: « مردم این استان در دوران‌های حساس کشور نقش‌آفرینی کردند»، عنایت ایشان همواره شامل حال مردم این استان بوده است.

وی افزود: حقیقتا مردم استان چهارمحال و بختیاری مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه هستند، فراموش نمی‌کنیم بیعت مردم و بختیاری‌های سلحشور در ۲۰ بهمن‌ماه ۵۷ با امام راحل (ره) را که با در نظر گرفتندحقیقت و شرایط حساس زمان این کار بزرگ را انجام دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، مردم این استان پابه‌پای مردم سراسر ایران مبارزه کردند، بعد از این وقایع نیز مردم این استان همواره در صحنه بودند و نقش خود را ایفا کردند.

حیدری عنوان کرد: در دفاع مقدس مردم چهارمحال و بختیاری بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم کشور کردند که با شهدای امنیت، شهدای سلامت و شهدای مدافع حرم با نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ شهید می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در قالب تیپ حماسه آفرین تیپ قمر بنی‌هاشم (ع)، سخت‌ترین ماموریت‌ها در جبهه‌های جنوب، کردستان، عبور از رودخانه‌های بزرگ و... انجام شد و خاک ایران را از دست دشمن متجاوز نجات می‌دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انقلاب خود منشا دستاوردهای بزرگی برای این استان بود و مردم قدرشناس خدمات هستند، اگر نگاهی به پیش از انقلاب بیندازیم، خواهیم دید که چه ظلم بزرگی در حق استان شده بود.

حیدری بیان کرد: به  بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در سفرهای ریاست جمهور به استان چهارمحال و بختیاری اعتبار تخصیص داده شد و نزدیک به ۹۰ کارگاه تعطیل بود که مجددا راه‌اندازی شد، به مراکز فرهنگی، آموزشی و آموزشی اعتبار تخصیص داده شد، زیرساخت‌های آب پایدار، جاده، ارتباطات و فیبر نوری و.... توسعه پیدا کرد.

وی تاکید کرد: همه این دستاوردها به برکت وحدت بین مردم و پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین در ۱۳ سالی که در استان حضور داشتند، خدمات ارزشمندی برای مردم این استان فراهم کردند.

حیدری یادآور شد: فریضه نماز جمعه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید تقویت شود، این وظیفه همه خدمت‌گزاران است که این رزمایش مهم جهان اسلام تقویت شود.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۳۴:۵۳

20 Sep 2024