۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۵۸۶۴۵
نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی:

خونخواهی از رژیم کودک‌کش محقق شود

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مردمان مبارزه و جهاد هستیم و دیدن صحنه‌های کودک‌کشی برایمان سخت است؛ انتظار داریم خونخواهی محقق شود و انتقام سخت ملت انقلابی از اسرائیل گرفته شود.
خونخواهی از رژیم کودک‌کش محقق شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، احمد راستینه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: از عنایت مقام معظم رهبری برای انتصاب شایسته و توجه به مردم ولایت مدار چهارمحال و بختیاری تشکر می کنم.

وی بیان داشت: مردم همیشه در دوران‌های حساس در صحنه بودند و صحنه‌های درخشانی از ایثار و شهادت را به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از تلاش و مجاهدت‌ها و زحمات شبانه‌روزی حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام  تشکر می‌کنیم؛ شاهد دغدغه‌ها و نگرانی‌های وی برای توسعه چهارمحال و بختیاری بودیم.

وی افزود: دفاع جانانه حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام از مسئله آب چهارمحال و بختیاری به عنوان نقطه ثقل ظرفیت‌های این استان بود و همواره این عزیز دغدغه‌ها را بیان می‌کردند.

راستینه درباره حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی خاطر نشان کرد: همه مردم این بزرگوار را به مردمی بودن می‌شناسند، مردم به شدت به وی علاقه دارند و انتصاب هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را تبریک عرض می‌کنم.

وی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بیان فرمودند: «جوانان برومند این استان در خدمت شما خواهند بود» و من به نمایندگی از جوانان استان چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی در جهت‌گیری انقلابی می‌کنم؛ جهت‌گیری که رکن مهم حل مشکلات کشور است.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: کادر‌سازی و برنامه‌ریزی برای ارتقا جوانان شکل گیرد و در راستای تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اعلام آمادگی با شوق و علاقه آماده این هستیم تا بیانات رهبر انقلاب تحقق یابد.

وی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی فرزند چهارمحال و بختیاری است؛  و این موضوعدوظیفه ما را دو چندان است.

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری کمتر برخوردار است و مناطق محروم بسیاری داریم اذعان داشت: ما برای رفع محرومیت استان تلاش کردیم اما انتظارات مردم بعد از ۴۵ سال متوجه جایگاه نماینده ولی‌فقیه نیز هست، مردم این استان مشکلات بسیاری دارند.

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه بیان داشت: هر لحظه رهبر انقلاب اسلامی امر کنند آمادگی داریم رژیم کثیف اسرائیل را محو کنیم و آرزو رهبر را به تصویر بکشیم، ما مردمان مبارزه و جهاد هستیم و دیدن صحنه‌های کودک کشی برایمان سخت است؛ انتظار داریم خونخواهی محقق شود و انتقام سخت ملت انقلابی از اسرائیل گرفته شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۵۳:۱۷

20 Sep 2024