۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۵۸۶۳۴
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

تاثیر مثبت تجلیل بر روحیه قهرمانان ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی باعث تقویت روحیه، اراده و همت ورزشکاران برای کسب موفقیت بیشتر در میادین ملی و بین‌المللی می‌شود.
تاثیر مثبت تجلیل بر روحیه قهرمانان ورزشی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمود سلیمی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان اردل عنوان کرد: این شهرستان دارای ورزشکاران و نام‌آوران زیادی است که در میادین بین‌المللی پرچم مهین اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردن و مایه سرافرازی ملت هستند.

وی تصریح کرد: افتخارآفرینی علی‌اکبر غریب‌شاهی و کسب مدال طلا وزنه‌برداری در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مدال نقره تکواندو المپیک توسط ناهید کیانی به‌عنوان فرزندان شهرستان اردل نشان از استعدادهای درخشان ورزشی در خطه شهیدپرور و غیور شهرستان اردل است و برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: نوجوانان و جوانان باید با الگوبرداری از ناهید کیانی و علی‌اکبر غریب‌شاهی با تلاش و اراده قوی در میادین ملی و بین‌المللی عناوین برتر را کسب کنند و پرچم ایران اسلامی در رویدادهای جهانی بالا ببرند.

سلیمی با اشاره به نقش داوران و مربیان برتر و با تجربه ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای بیان داشت: مربیان مجرب و متخصص، ورزشکارانی پهلوان، نام‌آور و قهرمان را تربیت می‌کنند تا در میادین بین‌المللی برای کشورمان مایه سرافرازی و سربلندی باشند و تربیت ورزشکاران حرفه‌ای کار دشوار است و زحمات مربیان ورزشی قابل تقدیر است.

وی افزود: تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی باعث تقویت روحیه، اراده و همت ورزشکاران برای کسب موفقیت بیشتر در میادین ملی و بین‌المللی می‌شود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۲:۲۶

19 Sep 2024