۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۵۸۶۲۹
در مراسمی با حضور مسئولين صورت گرفت؛

تجليل از 51 ورزشکار قهرمان و مدال آور اردل

در مراسمي با حضور مسئولين استاني و شهرستاني از 51 ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان اردل تجليل شد.
تجليل از 51 ورزشکار قهرمان و مدال آور اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛  در مراسمي با حضور مدير کل ورزش و جوانان استان چهارمحال وبختياري ،امام جمعه و فرماندار شهرستان و برخي از مسئواين از 51 ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان اردل تجليل شد.

اين ورزشکاران در رشته‌هاي نينجا،کونگ فو، جودو، تکواندو ، کاراته و دومیدانی در مسابقات استاني و کشوري مدال کسب کرده بودند.

همچنين در اين همايش از مقام والاي شهداي ورزشکار شهرستان و پيشکسوتان ورزشي و داوران برتر اين شهرستان تجليل شد.
 
محمود سليمي مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري در این مراسم گفت: تربيت ورزشکاران و هدايت آنان به سمت ميادين ملي و بين‌المللي کار بسيار دشوار و سخت است که مربيان ارزنده ورزشي شهرستان و استان با همت و تلاش بي دريغ خود ورزشکاران صاحب نامي را تربيت کردند و براي مهين اسلامي افتخارآفريني کردند.
 
  سليمي با اشاره به افتخارات ورزشکاران شهرستان اردل به خصوص پهلوان علي اکبر غريب شاهي که رکورد جهان را شکست  عنوان کرد: پهلوان غريب شاهي تلاش و زحمات زيادي براي کسب عناوين برتر در ورزش پاراوزنه برداري انجام داده و افتخارات زيادي براي استان و‌ کشور بدست آورده است.

وی با اشاره به برخی از مطالبات ورزشکاران شهرستان اردل از جمله زمین چمن ورزشگاه تختی بیان کرد:با تمام قوا برای برطرف شدن مشکلات موجود در ورزرشگاه تختی و همچنین مشکلات، دغدغه‌ها و خواسته‌های هیئت های ورزشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهاي خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۲۷:۲۶

19 Sep 2024