۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۵۸۶۲۸
در مراسمی با حضور مسئولين صورت گرفت:

تجليل از 51 ورزشکار قهرمان و مدال‌آور اردل

در مراسمی با حضور مسئولين استانی و شهرستانی از 51 ورزشکار قهرمان و مدال‌آور شهرستان اردل تجليل شد.
تجليل از 51 ورزشکار قهرمان و مدال‌آور اردل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، در مراسمی با حضور مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياری، امام جمعه و فرماندار شهرستان و برخی از مسئواين از 51 ورزشکار قهرمان و مدال‌آور شهرستان اردل تجليل شد.

اين ورزشکاران در رشته‌های نينجا، کونگ‌فو، جودو، تکواندو، کاراته و دو و میدانی در مسابقات استانی و کشوری مدال کسب کرده بودند.

همچنين در اين همايش از مقام والای شهدای ورزشکار شهرستان و پيشکسوتان ورزشی و داوران برتر اين شهرستان تجليل شد.
 
محمود سليمی مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياری در این مراسم اظهار کرد: تربيت ورزشکاران و هدايت آنان به سمت ميادين ملی و بين‌المللی کار بسيار دشوار و سخت است که مربيان ارزنده ورزشی شهرستان و استان با همت و تلاش بی‌دريغ خود ورزشکاران صاحب نامی را تربيت و برای مهين اسلامی افتخارآفرينی کردند.
 
وی با اشاره به افتخارات ورزشکاران شهرستان اردل به‌خصوص پهلوان علی‌اکبر غريب‌شاهی که رکورد جهان را شکست  عنوان کرد: پهلوان غريب‌شاهی تلاش و زحمات زيادی برای کسب عناوين برتر در ورزش پاراوزنه‌برداری انجام داده و افتخارات زيادی برای استان و‌ کشور بدست آورده است.

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياری با اشاره به برخی از مطالبات ورزشکاران شهرستان اردل از جمله زمین چمن ورزشگاه تختی بیان کرد: با تمام قوا برای برطرف شدن مشکلات موجود در ورزرشگاه تختی و همچنین مشکلات، دغدغه‌ها و خواسته‌های هیئت‌های ورزشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهاي خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۲۵:۲۸

19 Sep 2024