۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۵۸۶۱۷
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

خرید از فروشگاه‌های فاقد نماد اعتمادالکترونیک ممنوع

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: برای خرید اینترنتی امن و مطمئن باید، فروشگاه مورد نظر مجوز کسب و کار و نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد.
خرید از فروشگاه‌های فاقد نماد اعتمادالکترونیک ممنوع
بشیر اشراقی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: پویش خرید امن از 24 شهریور آغاز و تا پایان هفته ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی و کلاهبرداری‌ها که در این زمینه صورت می‌گیرد، این پویش به راه افتاده است و هدف آن آگاهی دادن به مردم است.
 
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری بیان داشت: درصورتی که هم‌استانی‌ها قصد خرید امن و مطمئن از فروشگاه‌های اینترنتی دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که فروشگاه مورد نظر حتما مجوز کسب و کار و نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد.
 
اشراقی یادآور شد: اگر فردی قصد خرید کالا و خدمات از سایت‌های آگهی‌محور مانند سایت دیوار و مشابه آن را دارد، باید قبل از تحویل و رویت کالا از پرداخت بیعانه و وجه به حساب فرد آگهی‌دهنده و فروشندگان کالا خودداری کند.
 
وی اضافه کرد: همچنین جهت واریز وجه باید درگاه پرداخت به دامنه shaparak.ir ختم شود.
 
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: لازم است هنگام خرید اینترنتی مراقب لینک‌های کلاهبرداران و مجرمان سایبری باشیم، همچنین باید مراقب تبلیغات مربوط به تخفیفات ویژه در فضای مجازی باشند چراکه این تبلیغات در واقع برای گمراه کردن افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و از همین‌رو کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که ارائه کالا با تخفیف بالا می‌تواند راهی برای گمراهی آن‌ها باشد.
 
انتهای خبر/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۱۷:۱۶

18 Sep 2024