۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۵۸۴۵۶
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پروژه پیاده‌راه خیابان ملت در مرحله بررسی

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تبدیل حدفاصل میدان دوازده‌محرم تا چهارراه‌بازار به پیاده‌راه در مرحله بررسی بوده و هنوز مصوبه‌ای در این زمینه صادر نشده است.
پروژه پیاده‌راه خیابان ملت در مرحله بررسی
علی حیدری در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای احداث پیاده‌راه از میدان دوازده محرم تا چهارراه بازر شهرکرد اظهار کرد: این محدوده بار ترافیکی بالایی دارد و از طرفی دارای آثار تاریخی است که باید حفظ شود.
 
وی تصریح کرد: این درحالی است که در شهر نیاز به داشتن یک پیاده‌راه که حالت تفریحی، گردشگری داشته باشد، احساس می‌شود.
 
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بر اساس پیشنهاد شهرداری این خیابان برای ایجاد پیاده‌راه در نظر گرفته شد و درحال بررسی طرح برای انتخاب بهترین ایده هستیم.
 
حیدری اضافه کرد: در شورای ترافیک استان و شهرستان موارد مربوط به بار ترافیک این خیابان بررسی خواهد شد و راهکارهایی برای اجرای طرح با حداقل عوارض ارائه میشود.
 
وی با اشاره به پارکینگ‌های این خیابان افزود: برخی از واحدها پارکینگ دارند که راه دسترسی آن‌ها باید تامین شود، باید این نکته مد نظر قرار  گیرد که مسیر کاملا برای عبور و مرور خودروها بسته نمی‌شود اما ورود و خروج به‌صورت کنترل‌شده است و هر خودرویی اجازه ورود ندارد.
 
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این طرح در مرحله بررسی است و هنوز مصوبه‌ای در این زمینه صادر نشده است گفت: همه جوانب در خصوص اجرای طرح اندیشیده می‌شود و سپس به مرحله اجرا در خواهد آمد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۱۷:۱۹

1 Sep 2024