۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۵۸۴۵۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان خبر داد:

برگزاری دوره آموزش نظامی بسیجیان در لردگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان گفت: دوره تکمیلی آموزش تاکتیک‌های نظامی بسیجیان باهدف آمادگی رزمی تقویت توان نظامی بسیجیان در شهرستان لردگان برگزار شد.
برگزاری دوره آموزش نظامی بسیجیان در لردگان
 فریدون سعیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد:  دوره تکمیلی بسیجیان واجد شرایط و تحت پوشش ناحیه مقاومت بسیج لردگان و گردان امام حسین (ع) این شهرستان با استفاده از ظرفیت و نیازسنجی به مدت یک ماه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان این دوره به مدت ۲ روز اردوی صحرایی با ظرفیت پشتیبانی بسیج و دستگاه‌های خدمات‌رسان به نحو مطلوب در اردوگاه قدس سپاه برگزار شد.

سعیدی با اشاره به اهداف دوره‌های تکمیلی بسیجیان بیان داشت: این دوره با هدف ارتقا سطح آمادگی و توان رزم و آشنایی با مسائل نظامی از جمله سلاح شناسی، نگهبانی، آداب نظامی و مسائل و تاکتیک وصف جمع و تخریب و کلاس‌های بصیرتی و سیاسی و احکام برگزار شد.

وی در پایان افزود: بسیجیان آموزش دیده در قالب گردان‌های امام حسین علیه السلام و بیت المقدس سازماندهی و در دوره ضرورت خدمت وظیفه در نزدیک ترین مکان به محل سکونت خود بکارگیری و از مزایای کسر خدمت برخوردار خواهند شد.

انتهای خبر/ 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۰۳:۵۹

1 Sep 2024