۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۵۸۴۴۹
مدير كل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تجهيز فعالان محیط‌زیست به تجهيزات اطفای حريق

مدير كل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به كاهش قابل توجه موارد آتش سوزی در مناطق چهارگانه محيط زيست استان از تهيه و توزيع تجهيزات اطفای حريق برای جوامع محلی فعال زيست محيطی خبر داد.
تجهيز فعالان محیط‌زیست به تجهيزات اطفای حريق
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، سعید یوسف پور مدیر کل حفاظت محیط زیست بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده برای کاهش وقوع حریق از جمله بستن مسیرهای دسترسی فرعی در مناطق، شناسایی کانون‌های بحران، ایجاد آتش بر، حضور ادارات با تمام پتانسیل انسانی و تجهیز ادوات اطفای حریق برای جوامع محلی و همیاران طبیعت، صدور کارت همیار محیط بان و برگزاری کلاس آموزشی اطفای حریق برای جوامع محلی، دهیاران و همیاران، خوشبختانه تا حد زیادی از وقوع حریق در مناطق تحت مدیریت، کاسته شده است.

وی نصریح کرد:  برگزاری دوره آموزشی اطفا حریق جهت مأموران اجرایی یگان حفاظت استان و برگزاری جلسات با جوامع محلی و افراد تأثیر گذار جهت استفاده از توان آنها در امر اطفا حریق به خصوص سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی را نقطه عطفی در استفاده از توان مردمی در این امر مطرح کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست از برقراری شیفت‌های اطفا حریق در استان خبر داد و گفت: سامانه ۱۵۴۰ و تلفن ۰۳۸۳۲۲۲۳۵۷۲ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه محیط زیست و خصوصاً حریق در مناطق طبیعی است.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۸:۰۴

31 Aug 2024