۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۵۸۳۸۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبرداد:

جابه‌جایی بیش از ۹ هزار زائر اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری از جابه‌جایی بیش از ۹ هزار ۷۰۰ نفر زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان خبرداد.
جابه‌جایی بیش از ۹ هزار زائر اربعین
روح‌الله غلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، بیش از ۹ هزار ۷۰۰ نفر زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان جابه‌جا شدند.

وی افزود: ۶۶ درصد از زائرانی که با ناوگان حمل و نقل مسافری چهارمحال و بختیاری به عتبات عالیات سفر کرده بودند، به استان از بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای طرح اربعین امسال،  5 هزار و ۲۲۹ نفر زائر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان از شهرستان‌های تابعه به سمت پایانه‌های مرزی  کشور اعزام شده‌اند که از این تعداد، تاکنون ۳ هزار و ۴۸۰زائر با همت رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری به استان بازگشته‌اند.

غلامی مجموع جابه‌جایی زوار از مبدأ چهارمحال و بختیاری به مرز و از مرز به مقصد استان را برابر با  ۹ هزار و ۷۰۹ نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد زائر توسط ۲۲۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند که نشان از تلاش مستمر و بی وقفه جامعه رانندگان و شرکت‌های مسافربری استان دارد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۳۶:۳۱

26 Aug 2024