۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵
کد مطلب : ۵۸۳۷۸
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری خبر داد:

دستگیری مرتکبین ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: سه نفر از مرتکبین ساخت و ساز غیرمجاز بازداشت و پنج دستگاه خودرو توقیف و عملیات اجرایی ساختمانی با همت عوامل شهرداری و انتظامی متوقف شد.
دستگیری مرتکبین ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد
یاسر کریمی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در پی حضور مامورین شهرداری در یکی از محلات شهرکرد و ارائه تذکرات قانونی جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و شبانه، متخلفین مبادرت به سنگ‌اندازی به سوی مجریان قانون نمودند که با حضور مامورین انتظامی و کسب دستور قضایی، سه نفر از مرتکبین بازداشت و پنج دستگاه خودرو توقیف شد.

وی تصریح کرد: در ادامه عملیات اجرایی ساختمانی غیرمجاز با همت عوامل شهرداری و انتظامی متوقف شد و مالک ساختمان و تعدادی دیگر از متهمین که متواری شده‌اند، نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه سوداگران مسکن با زیاده‌خواهی در صدد کسب منافع نامشروع هستند و با احداث طبقات مازاد بر پروانه ساختمانی مشکلات زیادی برای مردم و مدیریت شهری ایجاد کرده‌اند، دادستانی در راستای پیگیری حقوق عامه برخورد قاطع با متخلفین را در دستور کار خود قرار داده است.

کریمی تاکید کرد: شهروندان محترم می‌بایست گزارشات در این زمینه را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۶:۰۲

26 Aug 2024