۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۵۸۳۲۰
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

راه‌یابی «پا به توپ» به یازدهمین جشنواره روسیه

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در یازدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان روسیه یک فیلم مستند و یک انیمیشن از تولیدات سازمان سینمایی حوزه هنری حضور دارند.
راه‌یابی «پا به توپ» به یازدهمین جشنواره روسیه
اردوان محمودیان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در ادامه افتخارآفرینی مستند ورزشی «پا به توپ»، به کارگردانی امیرحسین اسیوند، محصول مرکز مستند سوره و تولید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری این مستند به یازدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان روسیه با عنوان «clouds»  راه یافت.

وی افزود: مستند کوتاه «پا به توپ»، به کارگردانی امیرحسین اسیوند، محصول مرکز مستند سوره و تولید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در بخش مستند و انیمیشن کوتاه «بابام» به کارگردانی زینب بدری و تهیه کنندگی فرزانه فخریان از تولیدات مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری کشور آثار راه یافته به این جشنواره بین‌المللی هستند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مستند «پا به توپ» اثر امیرحسین اسیوند هنرمند جوان فیلم ساز چهارمحال و بختیاری با تکیه بر زیست بوم این استان تلاش و امید دو برادر با نام‌های «ابوالفضل» و «علی» که ساکن یکی از روستاهای محروم استان هستند را در ورزش فوتبال و رسیدن به آرزوهایشان به تصویر کشیده است.

محمودیان عنوان کرد: مستند پا به توپ همزمان در جشنواره کودک و نوجوان روسیه و جشنواره ملی فیلم کوتاه آسمان حضور دارد که نشان از افتخارآفرینی این مستند تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: یازدهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان روسیه با عنوان «clouds» 16  تا 30 مرداد در شهر یوپاتوریا کشور روسیه در حال برگزاری است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۱۱:۵۹

20 Aug 2024