۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۵۸۳۱۵
به بهانه روز جهانی عکاسی:

گپ و گفت عکاسان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن روز جهانی عکاسی در ویژه برنامه‌ای که به همت نگارخانه چراغ جادو و خانه عکاسان حوزه هنری استان برگزار شد، عکاسان خاطرات خود از شات‌های ثبت شده را بیان کردند.
گپ و گفت عکاسان چهارمحال و بختیاری  صورت گرفت
احمد ریاحی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد:  به‌مناسبت ۱۹ آگوست روز جهانی عکاسی تلاش کردیم به‌همت نگارخانه چراغ جادو در شهرکرد، هنرمندان عکاس استان را در دورهمی سالانه گرد هم آوریم.
 
وی افزود: در این نشست عکاسان باتجربه و پیشکسوت چهارمحال و بختیاری، تجربیات خود در زمینه عکاسی را برای هنرجویان و عکاسان جوان بیان کردند و همچنین برنامه‌های مختلف در زمینه هنر عکاسی برای عکاسان استان مطرح شد.
 
مسئول خانه عکاسان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزاری رویداد های عکاسی در خانه عکاسان را از اقدامات جدی این خانه در حوزه هنری اعلام کرد و گفت: در سال گذشته چندین رویداد عکاسی با موضوعات مختلف برگزار شد و در سال پیش رو نیز تلاش داریم تا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اردوهای عکاسی در خانه عکاسان اقدامات جدی‌تری در زمینه عکاسی انجام دهیم.
 
ریاحی اضافه کرد: 19 آگوست سال 1839 به‌عنوان روز جهانی عکاسی (world-photography) نامگذاری شده است، نامگذاری این روز به افتخار اولین روش موفقیت آمیز در ثبت عکس‌های دائمی و استفاده تجاری از عکاسی توسط یکی از عکاسان فرانسوی به ثبت رسیده است، بدین صورت همین اتفاق سبب شد بسیاری از هنرمندان و عکاسان این روز را گرامی بدارند و به همدیگر تبریک گویند.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۴۳:۰۲

19 Aug 2024