۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۵۸۲۸۳
نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

مجتمع‌هایی دامداری« شهرستان فلارد» تعیین تکلیف شود

نماینده شهرستان فلارد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مجتمع‌های دامداری شهرستان فلارد دارای چالش‌هایی است که هرچه سریعتر باید تعیین تکلیف شود.
مجتمع‌هایی دامداری« شهرستان فلارد» تعیین تکلیف شود
محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به لزوم اختصاص اعتبارات در خصوص تسطیح جاده‌های بین مزارع و احداث جداول کشاورزی، خاطرنشان کرد: روستای یونکی بالای ده سال است پیگیر احداث جداول کشاورزی می‌باشد ولی انجام نشده و بدلیل اینکه اعتبارات در بخش کشاورزی بصورت پراکنده توزیع می‌گردد معمولاً اجرای پروژه‌ها زمان بر می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه از جوی و جدول بین مزارع کلواری مالخلیفه در بهار و تابستان آب دو حلقه چاه عبور می‌کند و در پاییز و زمستان آب باران در آنها رها می‌گردد، اختصاص اعتبار جهت سامان دهی و ارائه تسهیلات جهت لوله کشی و انتقال آب به زمین‌های کشاورزان آن منطقه مورد تقاضا می‌باشد.

قنبری با اشاره به اینکه پتروشیمی لردگان بعلت قطع گاز تعطیل شده، تصریح کرد: با توجه به اینکه اعلام شده کود شیمیایی را شرکت پتروشیمی لردگان با قیمت مناسب به سازمان جهاد کشاورزی استان فروخته و کود با قیمت بالایی به دست کشاورزان رسیده، انتظار می‌رود موضوع شفاف سازی گردد.

وی تاکید کرد: مجتمع‌های دامداری شهرستان فلارد دارای چالش‌هایی است که هرچه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شود.

انتهای خبر/۱۰۲۰ ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۰۱:۴۶

15 Aug 2024