۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۸۲۷۱
شهید جمشيد بهرامی:

پرچم جمهوری اسلامی پرچم اسلام است

با درود و سلام بر پیامبر اسلام و ائمه معصومین بخصوص امام زمان (عج) و با سلام‌وصلوات بر رهبر شهیدان انقلاب اسلامی و امت اسلامی که در آستانهٔ طلوع فجر انقلاب و با کمک امداد خداوند است می‌روند که پرچم جمهوری اسلامی را که همان پرچم اسلام است بر تمام کاخ‌های ظلم و ستم به اهتزاز درآورد.
پرچم جمهوری اسلامی پرچم اسلام است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید جمشيد بهرامی در وصیت نامه خود اینگونه می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمداَ رسول‌الله
با درود و سلام بر پیامبر اسلام و ائمه معصومین بخصوص امام زمان (عج) و با سلام‌وصلوات بر رهبر شهیدان انقلاب اسلامی و امت اسلامی که در آستانهٔ طلوع فجر انقلاب و با کمک امداد خداوند است می‌روند که پرچم جمهوری اسلامی را که همان پرچم اسلام است بر تمام کاخ‌های ظلم و ستم به اهتزاز درآورد.

اکنون در شرایطی قرار داریم که تمام ابرقدرت‌ها دست در دست گذاشته و در مقابل اسلام صف‌آرائی کرده‌اند. اینک ندای حسین در صحرای کربلا بگوش می‌رسد و لبیک گوی می‌خواهد.

امروز اگر همهٔ ما می‌توانیم در کنار حسین بجنگیم باید مانند زینب پیام‌رسان باشیم.

من برای چندمین بار به جبهه می‌آیم که تا شاید توانسته باشم گوشه از مسئولیت خود را انجام دهم.

جوانان عزیز با حضور خود جبهه‌ها را مزین کنید، امام را تنها نگذارید کمتر به خود وزندگی زودگذر دنیا فکر کنید به سرایی که در آنجا زندگی جاوید باید داشت فکر کنید برای آنجا توشه‌ای بردارید که در آنجا کسی نیست که به شما کمک کند .

به خدا اگر امروز که زمینهٔ رشد فکری و جنگیدن با ستمکاران برای ماست مبارزه نکنیم روز قیامت تمام شهدا جلوی ما را می‌گیرند حسین (ع) ما را نمی‌پذیرد ما هر چه در محرم بر سرو سینه بزنیم و حسین حسین کنیم اما راه حسین را نرویم چه فایده‌ای برای ما دارد. به خدایی که همه هستی‌ام از اوست، بودونبودم از اوست قسم یاد می‌کنم که امروز ساکت و بی‌تفاوت نشستن حرام است.

ای جوانان و ای دوستان و ای پدران و مادران درجایی که مردم تونس و لبنان و مراکش  به‌واسطهٔ انقلاب اسلامی ایران بیدار می‌شوند برای ما ننگ است که در خواب یا بی‌تفاوت باشیم. 

امروز جهان اسلام چشم به ایران دوخته که ما برویم و به داد آن‌ها برسیم و آن‌ها را آزاد کنیم. بعضی فکر می‌کنند  شهادت مرگ و نیستی و فناست و از قران و اسلام خبر ندارند یا آشنا نیستند.

من این بدن خاکی را سد و مانعی می‌بینم برای خودم چون این جسم است که مرا با طلسم قدس و خدا و جدا کردن و من نمی‌دانم خداوند به من توفیق می‌دهد که در این عملیات بتوانم که این پرده را پاره کنم و به‌سوی او بروم.

حجاب چهره جان می‌شود غبار تنم    
خوش آن دمی که از این چهر پرده برفکنم  
   
ای انسان‌ها که به دنیا چسبیده‌اید و خیال می‌کنید که تا ابد در این دنیا باقی خواهید ماند آگاه باشید که اگر بر کاخ‌های سر به فلک کشیده و یا هر جا باشید مرگ به سراغ شما می‌آید ما باید به این فکر باشیم که در این دنیا چند روزی بیشتر نیستیم و باید سفر کنیم به آنجایی که همه می‌روند و رفته‌اند و چه خوب است آنجا که رفتیم کنار حسین و فاطمه باشیم.

پدر و مادر و برادران و دوستان اگر برای من سعادت می‌خواهید من در زندگی سعادتمند شوم دعا کنید که شهادت نصیبم شود. چه سعادتی از این بالاتر و مهم‌تر که شهادت نعمت خداوند برای بندگان خاص اوست.

پدر و مادر عزیزم من می‌دانم که شما دوری عزیزانتان را بسیار کشیده‌اید و میدانم که عزیزی همچون جهانبخش و احمد که درراه خداداده‌اید و در دوری آن‌ها رنج می‌برید اما همهٔ این‌ها برای اسلام است  همهٔ این‌ها برای خداست و اسلام عزیز  از این‌ها بالاتر است.

امیدوارم که مرا ببخشید و حلال کنید اگر در طول زندگی نتوانستم به شما خدمتی بکنم و همیشه یار من بودید و نتوانستم باری را بردارم مرا ببخشید ان‌شاءالله خداوند شمارا از صابرین قرار دهد.

به همهٔ برادران و خواهران مسلمان سلام می‌رسانم و من به‌عنوان  فرزندی کوچک به امت حزب‌الله میگویم که تقوا را پیشه خودسازید نماز جمعه و جماعت را باشکوه کنید و مارا دعا کنید وسعی کنید مانند اهل کوفه نباشید که امام را تنها بگذارید همیشه پشت سر روحانیت حرکت کنید که تنها چراغ هدایت هستند.

اگر جنازه مرا آورده‌اند اگر امکان داشت مرا کنار جهانبخش خاک کنید. مردم را آزاد بگذارید که جنازهٔ مرا ببینند حتی اگر قطعه گوشتی باشد و اگر جنازهٔ من دست داشت دست‌های مرا از تابوت بیرون بگذارید که همه ببینند که ما همه از دنیا خاکی می‌رویم کسانی که با انقلاب و امام مخالفت می‌کنند و راه امام را اشتباه می‌دانند نمی‌خواهم در تشییع‌جنازهٔ من شرکت کنند مگر اینکه با شرکت کردن تغییر کنند و عوض شوند.  

به برادرانی که در تبلیغات شهرستان کار می‌کنند توصیه می‌کنم که کارهایتان را برای رضای خدا انجام دهید همه دست در دست هم دهید و برای پیشبرد  اسلام کوشا باشید که تبلیغات اسلامی مؤثرترین حربه در دست مسلمین برای پشتوانهٔ اسلام است.

در پایان دوباره از همهٔ مردم حلالیت می‌طلبم. به امید زیارت کربلای حسینی اگر به زیارت حسین رفتید سلام مرا نیز به حسین برسانید.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خـــــــــــمینی را نگهدار   

شهید جمشید بهرامی ششم فروردین 1344 در شهر فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. وی برادر شهید جهانبخش بهرامی است که هفدهم اسفند 1362 در جزیره مجنون براثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۰۰:۰۸

16 Aug 2024