۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۵۸۱۲۱
فرماندار شهرستان سامان:

دریافت ورودی در حاشیه زاینده‌رود ممنوع است

فرماندار شهرستان سامان گفت: حضور در تمام پل‌های تاریخی حاشیه زاینده‌رود ازجمله پل چمنا، پل چم‌خرم، پل کاهکش، پل دشتی، پل چمزین، پل چلوان و... رایگان است.
دریافت ورودی در حاشیه زاینده‌رود ممنوع است
عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: حضور در تمام پل‌های تاریخی حاشیه زاینده‌رود ازجمله پل چمنا، پل چم‌خرم، پل کاهکش، پل دشتی، پل چمزین، پل چلوان و... رایگان است.
 
وی تصریح کرد: این در حالی است که برای پل تاریخی زمان‌خان به سبب اینکه یک منطقه گردشگری واگذارشده به بخش خصوصی است، باید ورودی پرداخت شود.
 
فرماندار شهرستان سامان مبلغ ورودی پل زمان‌خان را برای هر نفر 10 هزار تومان عنوان و خاطرنشان کرد: اگر از فردی بیش از این دریافت شد، گزارش دهد چراکه با تخلفات برخورد می‌شود.
 
رحیمی اضافه کرد: حریم کمی رودخانه‌ها که در اختیار سازمان آب منطقه‌ای است در حاشیه زاینده‌رود به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار دارد و کسی حق ندارد وجهی دریافت کند.
 
وی با اشاره به اینکه باغ‌های گردشگری، خصوصی هستند و از همین رو برای ارائه امکانات باید هزینه پرداخت شود، تاکید کرد: در شهرستان سامان هر 500 متر تا یک کیلومتر یک پل قرار دارد که استفاده از این حاشیه‌ها و حتی ساحل ویلاهای ادارات نیز رایگان است.
 
فرماندار شهرستان سامان یادآور شد: برای آسایش مردم اقداماتی برای بسترسازی پل چلوان درحال انجام است و بودجه خوبی در این راستا دریافت شده است، که به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
 
رحیمی افزود: فرمانداری، بخشداری‌های زاینده‌رود و مرکزی، دهیاری‌ها و... آماده دریافت شکایات هستند و به این ترتیب به مشکلات رسیدگی خواهد شد و با متخلفان در سواحل زاینده‌رود برخورد می‌شود.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۱۳:۰۰

29 Jul 2024