۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۵۷۹۱۹
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پیش‌بینی 830 تیم پلیس برای برقراری امنیت انتخابات

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: 800 تیم در کنار صندوق‌ها و 30 تیم در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نظم و امنیت شعب اخذ رای را تامین می‌کنند.
پیش‌بینی 830 تیم پلیس برای برقراری امنیت انتخابات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مرتضی عسگری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، درخصوص آمادگی پلیس بام ایران برای مأموریت مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ماموریت‌های پلیس پیوسته برقرار است، اگرچه ممکن است افت و خیز داشته باشد.

وی افزود: ماموریت‌های پلیس به‌ویژه در ایام خاص مثل انتخابات دوچندان می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امید است با حضور پُرشور مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر رقم زده شود و بنابه فرمان مقام معظم رهبری به حق و تکلیفی که به عهده داریم جامه عمل پوشانده شود.

عسگری عنوان کرد: پلیس هم در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی آماده برگزاری انتخابات است، به همین منظور 800 تیم در کنار صندوق‌ها و شعب اخذ رای پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: 30 تیم از نیروهای انتظامی به جهت تامین نظم و امنیت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مستقر می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: 40 تیم نظارتی نیز بر عملکرد این 830 تیم پلیس پیش‌بینی شده است و امید است با همدلی و همکاری مردمی که برای رای دادن در شعب حاضر می‌شوند هیچ حادثه امنیتی در جریان انتخابات شاهد نباشیم.

عسگری بیان کرد: شهروندان اگر مواردی مشاهده کردند که نیاز به حضور پلیس است یا اینکه لازم پلیس در جریان قرار گیرد، موارد در دنیای حقیقی را می‌توانند با شماره 110 و موارد در فضای مجازی را از طریق شماره تلفن 096380 به اطلاع پلیس برسانند.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۸:۴۰

4 Jul 2024