۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
کد مطلب : ۵۷۹۰۷
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد؛

رای هر فرد قطره‌ای که باید دریا شود

هر فرد باید خود را مسئول بداند، چراکه یک رای هم می‌تواند در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی داشته باشد.
رای هر فرد قطره‌ای که باید دریا شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار شد و براساس قانون و موارد قانون انتخابات ریاست جمهوری، هیچ کدام از نامزدها نتوانستند اکثریت مطلق آرا را به دست آورند.
 
بدین ترتیب نفر اول و دوم به‌عنوان دارنده برترین آرای این دوره به شورای نگهبان معرفی شدند و جمعه 15 تیرماه دور دوم انتخابات برگزار می‌شود.
 
در این دوره نامزدی که موفق به کسب بیشترین آرا شود چهار سال به‌عنوان رئیس جمهور سکان‌دار کشور می‌شود و بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری مردم باید در انتخاب خود فاکتورهای ذکر شده برای فرد اصلح را مدنظر قرار دهند، به این ترتیب اجازه ندهند با روی کار آمدن گزینه نادرست کشور عقب‌گرد کند.
 
شناخت نامزدها در دوران تبلیغات اهمیت بالایی دارد
 
سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: انتخابات و حضور در آن اهمیت بالایی دارد.

وی تصریح کرد: دوران تبلیغات نامزدهای انتخابات فرصت مناسبی برای معرفی آن‌هاست و باید در زمان مورد نظر به خوبی به مطالبات و انتظارات مردم از رئیس جمهور پاسخ دهند و برای آن برنامه داشته باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و در بسیاری از عرصه‌های نظامی، علمی و... توانسته در دنیا پیشگام باشد.

موسوی عدم توزیع عادلانه در معیشت و اقتصاد را یکی از مطالباتی مردم دانست که هنوز پاسخ درستی به آن داده نشده است و افزود: در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی نیز مسئله فرونشست‌های زمین، کانون گرد و غبار، ریزگردها، آلودگی آب و... از بحران‌هایی است که هر رئیس جمهوری روی کار آمد باید برای رفع آن‌ها برنامه و راه حل داشته باشد.

15 تیر همه برای انتخاب فرد اصلح پای صندوق می‌آییم

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: هر کسی که  روز جمعه با رأی سالم و مورد تأیید شورای نگهبان از صندوق‌های رأی بیرون آمد، رئیس‌جمهور این مملکت است و همه باید به او احترام بگذاریم و همکاری‌های لازم را با او داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: 15 تیر همه‌ پای صندوق‌های رای می‌آییم تا سرنوشت خود و کشور برای چهار سال آینده مشخص کنیم و اداره امور کشور را به فردی بسپاریم که طبعاً اصلح باشد.
 
نکونام همه نامزدهایی که وارد صحنه انتخابات شده‌اند را صالح  دانست و گفت: صلاحیت همه این افراد را شورای نگهبان تأیید کرده است اما اصلح بودن را مردم باید تعیین کنند، چراکه میزان صلاحیت در بین نامزدها یکسان نیست، طبعاً بعضی‌ها صلاحیت بیشتری دارند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شناسایی فرد اصلح،  کار را برای مؤمنان مشکل می‌کند و تصمیم‌گیری سخت می‌شود، چراکه انتخاب فرد فرد جامعه بر سرنوشت حدود 90 میلیون نفر تاثیر می‌گذارد.

شهید رئیسی روش مدیریتی جدیدی را در انقلاب پایه‌گذاری کرد 

وی افزود: ایران در حقیقت ام‌القرای جهان و جهان اسلام محسوب می‌شود باید رئیس‌جمهور آن فردی باشد که حق این جایگاه را به خوبی ادا کند، لازم است این نکته را مد نظر قرار داد که زمام امر به دست کسی که صلاحیت لازم را ندارد نیافتد تا کشور را به منافع خودش، منافع گروه یا جناحش یا به نگاه‌های بیرونی کشور بفروشد و بخواهد با آن نگاه‌هایی که در گذشته مورد توجه بود و باعث ضایعات فراوانی شد، کشور را اداره کند.
 
نکونام خاطرنشان کرد: شهید رئیسی یک روش مدیریتی جدید و نو را در انقلاب پایه‌گذاری کرد، باید توجه کنیم که این بدان معنا نیست که چنین روشی در ذات انقلاب نبوده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: مدیریت جهادی، مدیریت مردمی، مدیریت خدمت به معنای واقعی و مدیریت استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها، همگی در ذات انقلاب است ولی متأسفانه بعضی‌ها به آن توجه نکردند و در اثر این بی‌توجهی‌ها بین مردم و مدیران فاصله افتاد و برخی از مشکلاتی که امروز با آن مواجهیم، ایجاد شد.
 
وی تاکید کرد: امروز باید راه شهید رئیسی را ادامه دهیم و تلاش کنیم کسی رئیس‌جمهور شود که این روش را ادامه بدهد.
 
نکونام با اشاره به اینکه برخی معتقدند شهید رئیسی حدود سه سال مدیریت کرد اما آثار کارهای او را در سر سفره‌های خودمان ندیدیم بیان داشت: اقدامات شهید رئیسی مبنایی و اساسی بود، ایشان بسیاری از کارخانه‌های از کارافتاده و نیمه‌فعال را فعال کردند و زمینه ماندن بر سر کار بسیاری از کارگران را فراهم کردند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: همین‌که کارگران فراوانی مشغول کار شدند یعنی زندگی آن‌ها سرو سامان گرفت و این بدین معنا است که نان سر سفره‌های آنان رفت و کارخانه‌هایی که مستهلک شده و سرمایه‌های این کشور بودند به دامن مملکت برگشت.
 
 وی گفت: اگر راه شهید رئیسی در این چهار سال و در چهار سال بعد ادامه پیدا می‌کرد، حتماً آثارش بر سر سفره‌ها بیشتر دیده می‌شد، بنابراین باید رئیس‌جمهوری بیاید که این راه را ادامه دهد.
 
نکونام اذعان داشت: روز جمعه رأیی بدهیم که نزد خداوند متعال پسندیده باشد و منجر به ایجاد مشکلات در کشور نشود، ولایت‌مداری فاکتور مهمی است، چراکه اگر کسی که در عمل ولایت‌مدار باشد، اجازه نمی‌دهد در کشور دوقطبی ایجاد شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: حضور فعال و حداکثری پای صندوق‌های رأی و مشارکت بسیار در این عرصه بسیار مهم است، چراکه مشارکت زبان دشمن را کند می‌کند، نگاه دشمن را به این کشور تغییر می‌دهد و اقتدار و قوت کشور را افزون می‌کند.
 
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اهمیت حضور در انتخابات روز 15 تیرماه بر کسی پوشیده نیست، اما در این بین نباید از انتخاب فرد اصلح و خیرخواه جامعه غافل شد، چراکه در غیر اینصورت ممکن است دوباره کشور درگیر مشکلاتی شود که رفع آن‌ها سالیانی سال زمان نیاز داشته باشد، بنابراین هر فرد باید خود را مسئول بداند، چراکه یک رای هم می‌تواند در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی داشته باشد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۳۹:۵۹

5 Jul 2024