۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۵۷۹۰۰
عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد مطرح کرد؛

کند شدن حرکت انقلاب گزینه اصلی گروه‌های غربگرا

عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد گفت: برای گروه‌های اپوزوسیون خارج‌نشین و گروه‌های غربگرا انتخاب گزینه‌ای مهم است که بتواند حرکت رو به جلو انقلاب را سست کند و این برای دشمنان این مرز و بوم مطلوب‌تر است، به همین دلیل است که دست به تخریب‌های گسترده جبهه رقیب زده‌اند.
کند شدن حرکت انقلاب گزینه اصلی گروه‌های غربگرا
احمدرضا بسیج در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: کشور ایران به دلیل نوع نظام و ساختاری که دارد، به سمت بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) در حال حرکت است، به این معنا که آن چشم‌انداز که بر سر راه انقلاب اسلامی قرار دارد زمینه‌ساز برای ظهور و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.
 
وی افزود: هر فردی در ایران رئیس جمهور شود به ناچار در مسیر بسترسازی برای ظهور قرار می‌گیرد، اما تفاوت بر سر موضوع دیگری است، تصور کنید یک نفر با تصور اینکه راه باز است در یک جاده‌ در حال رانندگی است این شخص ممکن است به دلایلی ازجمله ملاحظاتی که دارد آهسته حرکت کند، این کار او هم مزاحمت برای بقیه ایجاد می‌کند و هم باعث می‌شود بسیار دیر به مقصد برسد.
 
عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد ادامه داد: گاهی هم راننده‌ای هست که با سرعت مطمئنه در حال حرکت است و ضمن اینکه ترس و هراس بیهوده ندارد و مزاحمتی هم برای کسی ایجاد نمی‌کند به موقع به مقصد می‌رسد.
 
بسیج با بیان اینکه بحث رئیس‌جمهور در این کشور و قوه مجریه مانند راننده ماشینی است که در بالا ذکر شد، که آیا سست یا تند حرکت کند، عنوان کرد: می‌توانیم دو تفکر و دو اندیشه را ببینیم، اندیشه‌ای که می‌ترسد و گاهی از طریق التماس، عجز و لابه می‌خواهد مشکلات خود را حل کند؛ همه به دنبال حل مشکلات در کشور هستند، هر کسی از پذیرش شورای نگهبان عبور می‌کند و تایید می‌شود یعنی دلسوز مملکت است و می‌خواهد کاری انجام دهد اما تفاوت آن‌ها همان نگاه آهسته و پیوسته حرکت کردن است.
 
وی خاطرنشان کرد: یک تفکری هست که به توانمندی‌های داخلی اعتماد ندارد، چشمش به دست دیگران است، عجز و لابه می‌کند تا بلکه دیگرانی که تجربه ثابت کرده است دلسوز ما نیستند را با خود، همراه کند، تفکر دیگری نیز وجود دارد که معتقد است من باید روی پای خودم باشم، عزت نفس داشته باشم، توکل به خداوند متعال داشته باشم، نترسم، نهراسم و راه را با سرعت بپیمایم، این را می‌توان از مشاهده دوران گذشته در کشور بفهمیم.
 
عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد اضافه کرد: در تاریخ کشور ایران  رئیس‌جمهوری داشتیم که شجاع و نترس بود، مثل شهید رئیسی و رئیس‌جمهورانی که می‌ترسیدند و حتی اجازه نمی‌دادند نیروهای انقلابی کاری انجام دهند تا مبادا به نظر آنان دشمن ناراحت شود.
 
بسیج بیان کرد: تفاوتی ندارد چه کسی رئیس جمهور ایران شود در هر صورت حرکت رو به جلوی کشور وجود دارد اما اگر با یک جریان فکری ملاحظه‌کار حرکت کند و سست می‌شود، برای مثال آمارها نشان می‌دهد در هشت سال دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، کشور به اندازه ۲۰ سال به عقب رفت و به جای اینکه رشد مثبت داشته باشد حرکت منفی داشت.
 
وی تاکید کرد: این در حالی است که در دوران آیت‌الله رئیسی با تلاش و زحمتی که انجام داد رشد بالای ۵ درصد در کشور رقم خورد.
 
عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد افزود: باید به جریانی رای دهیم که در جهت انقلاب باشد، به سوی پیشرفت، آزادی و استقلال حرکت کند، در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی باشد، کسب قدرت در بین ابرقدرتان جهان را در دستورکار داشته باشد و....
 
بسیج ادامه داد: دوره دوم هر انتخاباتی بسیار مهم‌تر است، اگر کسانی در دوره اول انتخابات در بیرون از مرزها تبلیغ به رای ندادن می‌کردند تا با عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای مقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران به چالش بکشند، حالا نتیجه برعکس شده و هم گروه‌های داخلی و هم خارج‌نشین‌ها معتقدند که مردم باید پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
 
وی عنوان کرد: این نکته حائز اهمیت است برای گروه‌های اپوزوسیون خارج‌نشین و غربگرا انتخاب گزینه‌ای مهم است که بتواند حرکت رو به جلو انقلاب را سست کند و این برای دشمنان این مرز و بوم مطلوب‌تر است، به همین دلیل است که دست به تخریب‌های گسترده جبهه رقیب زده‌اند.
 
عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم ریاست جمهوری از این منظر مهم است که همان جریانی که مردم را از حضور در انتخابات منع می‌کرد حالا تاکید بر رای دادن آن‌ها به نفع یک جبهه خاص دارد تا گزینه‌ای که مخالف طرح‌های آنان است را کنار بزند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۴۴:۵۰

3 Jul 2024