۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۵۷۸۸۶
استاد حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد:

حرکت در ریل انقلاب فاکتور اساسی در انتخاب اصلح

استاد حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد گفت: لازم است سابقه اجرایی، مدیریتی، فرهنگی و انقلابی که هر کدام از نامزدها از قبل داشتند بررسی شود، این که آیا فرد انتخاب شده در مسیر و ریل انقلاب قرار دارد، اهمیت بالایی دارد.
حرکت در ریل انقلاب فاکتور اساسی در انتخاب اصلح
فاطمه امیدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات، اظهار کرد: نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب اصلح می‌باشد؛ باید تلاش شود مردم فرد اصلح را بشناسند تا تحت تاثیر تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی  قرار نگیرند.

این استاد حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد با بیان اینکه یگ انتخاب می‌تواند کشور را مجدداً به عقب باز گرداند، بیان داشت: انقلاب ما با خون شهیدان و زحمات فراوان به دست آمد، اهدافی که انقلاب برای آن شکل گرفت و جان‌ها داده شد، نباید فراموش شود، اکنون خطر بازگشت به عقب وجود دارد و ممکن است از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته شود.

وی با اشاره اهمیت حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: افرادی که نمی‌خواهند رای دهند باید امنیت کلی کشور و تبعات رای ندادن را در نظر بگیرند؛ کسانی که می‌خواهند پای صندوق رای بیایند نیز باید آگاهانه رای دهند.

امیدی افزود: مردم به این نکته توجه داشته باشند رایی که به یک نامزد می‌دهند، رای به خود شخص نیست، جریانی که پشت تفکر این فرد نهفته شده و افرادی که از این کاندیدها حمایت می‌کنند، لازم است سابقه اجرایی، مدیریتی، فرهنگی و انقلابی که هر کدام از نامزدها از قبل داشتند بررسی شود، این که آیا فرد انتخاب شده در مسیر و ریل انقلاب قرار دارد، اهمیت بالایی دارد.

وی مطرح کرد: اگر قرار باشد به عقب بازگردیم؛ دستاوردهای چند سال کوتاه ریاست جمهوری شهید رئیسی که با زحمت و تلاش فراوان به دست آمده، کارهایی که انجام شده و برخی هنوز به سرانجام نرسیده به دلیل آن که نیاز به زمان داشته است، تعطیل می‌شود و معطل می‌ماند، اگر نگاه غیر عدالت‌محوری باشد، باید شاهد تعطیلی مسکن ملی که تا الان ساخته شده، باشیم.

این استاد حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را به اوج  اقتدار و شکوه سیاسی رساند، اگر رشد تسهیلاتی و فضایی نداشتیم ایران نمی‌توانست در عملیات وعده صادق از خودش دفاع  کند، یادآور شد: با وجود موقعیت سیاسی و امنیتی خاصی که اکنون ایران در منطقه دارد، فضای انتخاباتی آمریکا از یک طرف، تهدیدهای کشورهای استکباری از طرف دیگر، اگر به عقب باز‌گردیم احتمال این که  مجدداً در مقابل جریان صهیونیستی و استکباری کوتاه بیایم و صنعت هوا و فضا و تسهیلاتی ما متوقف شود، وجود دارد.

امیدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ما یک کشور انقلابی هستیم، انقلاب کردیم، سال‌ها زحمت کشیده شد، خون‌ها ریخته شد برای این که در مقابل استکبار بایستم؛ خیلی حیف است زحمات شهید آیت الله رئیسی که در حین خدمت جان خود را از دست داد، نادیده گرفته شود و با یک انتخاب نادرست دوباره به عقب باز گردیم و نقض پیمان و سر‌افکندگی اقتصادی، سیاسی و... را یک بار دیگر تجربه کنیم.

این استاد حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد اذعان داشت: مردم باید آگاه باشند، فقط ظاهر مسئله انتخابات را در نظر نگیرند، امنیت، سربلندی و عزت کشور را نیز مورد توجه قرار دهند، ریاست جمهوری که انتخاب شد همان‌گونه که از عدالت سخن می‌گوید، تلاش کند این عدالت را در جامعه برقرا و  در مسائل معیشتی و اقتصادی سر‌مایه‌گذاری کند، برای امنیت کشور دل بسوزاند، برای رفع مشکلات برنامه داشته باشد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۱۶:۳۴

3 Jul 2024