۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۵۷۸۶۶
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد:

گازرسانی به ۲۱ روستای شهرستان لردگان

شهرکرد-مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا در دو محور پشت کوه میلاس و پشت کوه سردشت در دست اجرا است.
گازرسانی به ۲۱ روستای شهرستان لردگان
جهانبخش سلیمیان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۰ درصد جمعیت روستایی در شهرستان لردگان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی افزود: عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا در دو محور پشت کوه میلاس و پشت کوه سردشت در دست اجرا است که با اجرای این دو محور جمعیت روستایی بهره‌مند از نعمت گاز به ۹۰ درصد و در کل به ۹۶ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای اجرای خط لوله انتقال گاز برای دو روستای این چک و آبیدک در شهرستان لردگان، پیگیری‌های اخذ مجوز انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود این کار امسال کلنگ‌زنی شود.

سلیمیان عنوان کرد: تعداد مصرف کنندگان گاز در بخش تولید شامل کشاورزی و صنعت، در شهرستان لردگان ۲۰۲ مورد است.

وی خاطرنشان کرد: حجم پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان لردگان حدود ۱۲۵ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یک مسئله بسیار مهم که برای آینده شهرستان لردگان و بخش کشاورزی آن مهم است پاسخ مثبت به حدود ۴۴ هزار مترمکعب در ساعت، استعلام مثبت در خصوص توسعه گلخانه‌ها است، این میزان گاز می‌تواند حدود ۵۰ تا ۵۵ هکتار نیاز گازی را پوشش دهد.

سلیمیان بیان کرد: در خصوص شرکت سیمان خاوران در شهرستان لردگان، مجوز برداشت ۱۳ هزار مترمکعب از شبکه سراسری برای این واحد تولیدی اخذ شده است.

وی در خصوص اقلیم‌بندی و تعرفه‌های مربوط به گاز تاکید کرد: اقلیم سه و دو مربوط به شهرستان لردگان بود و این مسئله تعرفه‌های گاز در گازبها را بالا می‌برد با پیگیری‌های انجام گرفته اقلیم سه این شهرستان به اقلیم دو و اقلیم سه بخش سردشت به اقلیم یک تبدیل شد که باعث کاهش قیمت قبوض گاز نسبت به قبل شود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۴۸:۳۷

30 Jun 2024