۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۸۰۰
شهید خسرو استکی:

با مردم به خوشی و نیکی رفتار کنید

با مردم به خوشی و نیکی رفتار کنید چنانکه قرآن دستور داده است، به امانت پیغمبر که همان قرآن وعترت است امانت‌دار و وفادار باشید.
با مردم به خوشی و نیکی رفتار کنید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید خسرو استکی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

لا اله الا الله، محمد رسول‌الله و علی ولی‌الله

به نام خدایی که رحمت عامش ایجاد خلق و رحمت خاصش موجب فرستادن آن رسول خاتم، آن خورشید هدایت و کشتی نجات بشریت از ظلمت و تاریکی شده است.

درود بر شهدای اسلام از آدم تا خاتم، درود بر شهدای کربلا، درود بر شهدای انقلاب اسلامی ایران. اینجانب خسرو استکی بنی فرزند ناصر قلی عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان چهارمحال بختیاری در تاریخ 5/12/1360 این وصیت‌نامه را می‌نویسم و امیدوارم بعدازاین چند قطره خون ناقابل من درراه اسلام وامت ریخته شود و به خون پاک شهدای انقلاب بپیوندد و سیلی بنیان‌کن شود و بساط مستکبرین را از جا برکند.

پیام اینجانب به ملت شریف و شهیدپرور ایران این است که در خط امام باشید که همان خط اسلام است و به اسلام فکر کنید و دین مبین اسلام را یاری کنید و به ندای سرور آزادگان امام حسین (ع) لبیک‌گویید که فرمود آیا کسی هست که مرا یاری دهد و به ندای امام امت خمینی کبیر پاسخ مثبت دهد و دست از یاری این ابرمرد برندارید و اما ای گروه‌های الحادی، ای تفاله‌های رژیم طاغوت وای جیره‌خواران و نوکران آمریکا بپیوندند اگر می‌خواهید سعادتمند شوید، به فرموده امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی‌ای قطره‌ها به دریا بپیوندید اگر می‌خواهید سعادتمند شوید اسلام پاسخگوی تمام نیازهای بشری می‌باشد شما اگر به اسلام پیوستید و در خط امام و مردم قرار گرفتید بهترین سعادت دنیا و آخرت نصیبتان خواهد شد. 

و اما خیلی از گروه‌ها و اشخاص در طول تاریخ علیه حق قیام کردند مانند. اصحاب فیل، فرعون‌ها،   نمرودها، اقیانوس‌ها، خوارج و نهروان، یزیدها، دمکرات‌ها، کودتاچیان نافرجام طبس و منافقین آمریکایی که همه آن‌ها به درک واصل شدند، عبرت بگیرید تاریخ تکرار نشود و اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.

سفارش بنده به همه دوستان، آشنایان و امت اسلامی  این است که تقوای الهی را هرگز از یاد نبرید. همه باهم به ریسمان خدا چنگ بزنید و از تفرقه بپرهیزید، درباره خویشاوندان خوبی کنید.

نماز پایه دین شماست مبادا ترک کنید، نماز انسان را کارهای زشت و ناپسند بازمی‌دارد و انسان را به خدا نزدیک می‌کند. به فقرا و تهی‌دستان کمک کنید. کاری که رضای خدا در آن است در انجام آن بکوشید. با مردم به خوشی و نیکی رفتار کنید چنانکه قرآن دستور داده است، به امانت پیغمبر که همان قرآن وعترت است امانت‌دار و وفادار باشید. امربه‌معروف و نهی از منکر را ترک نکنید.

در کارهای خیر پیش‌قدم باشید رابطه خود با دوستان و اقوام قطع نکنید، از خدا بترسید که کیفر خدا شدید است، در مجالس دینی و مذهبی شرکت کنید. کتاب‌های مذهبی را مطالعه کنید و از روحانیت متعهد پشتیبانی کنید؛ و اما پدر و مادرم امیدوارم که مرا ببخشید خدا به شما طول عمر و صبر عطا نماید، در تربیت فرزندانم بکوشید و با همسرم هر طور که اسلام می‌فرماید رفتار کنید و از برادران و خواهرانم بسیار معذرت می‌خواهم که نتوانستم حق برادری را کاملاٌ ادا کنم و از اقوام و دوستان عذر می‌خواهم اگر که نتوانستم خدمتشان برسم  
خداوند همه شمارا در کنف حمایت خود محفوظ بدارد، همه شمارا به خدا می‌سپارم امیدوارم که امام خمینی بت‌شکن به آرزوی نهایی خود برسند. خداوند پیروزی را نصیب اسلام و مسلمین فرماید .
درود بر شما
خسرو استکی بنی

انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۸ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۹:۰۸

28 Jun 2024