۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۵۶۳۹۳
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

اصلاح ۲۰۰ متر شبكه آب در شهر سامان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اصلاح ۲۰۰ متر شبكه آب در شهر سامان و توسعه ۳۰۰ متر شبكه آب در این شهر خبرداد.
اصلاح ۲۰۰ متر شبكه آب در شهر سامان
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مردم، تلاش‌های شبانه‌روزی انجام گرفته است.

وی درخصوص اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب در شهرستان سامان، افزود: اصلاح شبكه آب در شهر سامان به طول ۲۰۰ متر، توسعه شبكه آب در مرکز شهرستان به طول  ۳۰۰ متر، اجرای شبكه آبرسانی برای طرح جدید نهضت مسكن ملی در شهر سامان به طول ۵۰۰ متر و توسعه شبكه فاضلاب در شهر سامان به طول ۲۵۰ متر  ازجمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین تعویض شبكه آب در روستای دشتی به طول ۴۰۰ متر،  اصلاح شبكه آب در روستای چم چنگ به طول یک هزار و 100 متر، بازسازی شبكه آب در روستای گرمدره به طول ۲۰۰ متر و اصلاح شبكه آب در روستای ايلبگی به طول ۱۰۰ متر و... از دیگر اقدامات انجام گرفته هستند.

کریمی عنوان کرد: اتمام کار احداث مخزن ۵۰۰ متر مكعبی بعد از 5 سال در روستای چم‌چنگ یکی دیگر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهرستان سامان است .

وی به اصلاح خط انتقال زير جاده مواصلاتی روستای چم‌عالی به دليل شكستگی‌های متعدد، شناسايی و قطع انشعابات غير مجاز در سطح شهرستان، رفع حوادث شكستگی در سطح شهرهای سامان و هوره و همچنین روستاهای شهرستان به تعداد ۲۵۰ مورد را از دیگر کارهای امور آبفای شهرستان سامان در 6 ماهه گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تعويض پنج پمپ معیوب در سطح شهر سامان، اجرای یک هزار و 700 متر شبكه فاضلاب در روستای چلوان، شستشوی فيلترهای آبگير تصفيه‌خانه آب شهر سامان در ايستگاه چلوان را از جمله کارهای طاقت‌فرسا عنوان نمود و از تلاش و همراهی دهیاران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تشکر نمود. 

کریمی خاطرنشان کرد: امور آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری به جمعیت بالغ بر ۳۶ هزار نفری شهرستان سامان در دو شهر و ۲۱ روستا خدمات آب و فاضلاب ارائه می‌نماید.

وی اضافه کرد: شهرستان گردشگرپذیر سامان واقع در ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه رودخانه زایندهرود قرار دارد.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۱۷:۳۸

23 Jan 2024