۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۵۶۲۶۳
جشنواره جوان سرباز؛

جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) برگزار شد

شانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و  تجلیل از سربازان نمونه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و جوان سرباز، اظهار کرد: این جشنواره با شعار محوری«سربازِ جوان، عزتِ میهن، نشاط اجتماعی» برگزار شد.

سردار افضلی، دوران خدمت مقدس سربازی را فرصت بسیار خوب و اثرگذار برای جوانان دانست که خود را آماده ورود به زندگی و عرصه اجتماعی کنند.

وی از برنامه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی سپاه برای ظرفیت عظیم نیروهای جوان  سرباز خبر داد و افزود:  امروز به‌جرئت می‌توانیم اعلام کنیم که یکی از بی‌نظیرترین امنیت‌های موجود در سراسر کشور و مرزهای جمهوری اسلامی و امنیت پایداری که در کل کشور فراهم است، بخش عمده‌اش به جهت زحمات نیروهای عزیز وظیفه است.

سردار افضلی با آرزوی موفقیت برای جوانان سرباز، گفت: یکی از ظرفیت‌های نیروهای وظیفه، تبدیل تهدیدات به فرصت‌های بی‌نظیر است.

گفتنی است؛ در این جشنواره از 21 سرباز نمونه درزمینهٔ های؛ وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته- امور فرهنگی، هنری و تبلیغات- خلاقیت، ابتکار و فن‌آوری- ورزشی و تربیت‌بدنی- دینداری و بصیرت- مسئولیت پذیری و خانواده- سازندگی و تفکر بسیج، کارورزی و اشتغال پذیری، تجلیل شد.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۷:۳۷

10 Jan 2024