۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۵۵۹۷۹

اولین سالگرد شهید گمنام منظریه برگزار می‌شود

به همت هیأت امنای شهدای گمنام شهرکرد و با مشارکت شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد اولین سالگرد شهید گمنام منظریه برگزار می‌شود.
اولین سالگرد شهید گمنام منظریه برگزار می‌شود
به گزارش«جهانبین نیوز»، صبح امروز جلسه هیأت امنای شهدای گمنام شهرستان شهرکرد با محوریت اولین سالگرد شهید گمنام روضه الشهید منظریه با حضور رئیس شورای اسلامی شهرکرد برگزار شد.

تکریم مادران شهدا، اجرای سرود، برپایی موکب و برپایی نمایشگاه در محل روضه الشهید منظریه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم معنوی است.

فضاسازی مزار شهید گمنام، تولید محتوای فرهنگی، اطلاع‌رسانی برنامه، نصب گلدان‌های سیمانی در محل مزار شهید، تسطیح مسیر نیز در راستای برگزاری این برنامه انجام می‌شود.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: امروز هرچه داریم از شهدا داریم و مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم بنابراین در برگزاری مراسمات سالگرد شهدا باید سنگ تمام گذاشته شود.

وی افزود: همه مدیران استانی و شهرستانی نیز باید دست به دست هم بدهند تا بتوانند مراسمی در خور و شأن شهید گمنام برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سن شهید 23 سال می‌باشد می‌طلبد 23 مادر شهید در این مراسم توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران دعوت و تجلیل شود.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۰۲:۵۴

13 Dec 2023