۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۵۵۹۶۵

آموزش مهارت‌های شغلی به سربازان کشور

 مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح گفت: سربازان کشور حین خدمت بسته به علاقه شخصی و نیاز بازار مهارت‌های شغلی فرامی‌گیرند.
آموزش مهارت‌های شغلی به سربازان کشور
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح در سفر به شهرکرد اظهار کرد: سالانه ۳۵۰ هزار جوان کشور وارد امر مقدس سربازی می‌شوند که ازاین‌پس به آن‌ها مهارت‌های شغلی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

وی افزود:قرارگاه مهارت‌آموزی مشاغل به سربازان و کادر وظیفه نیرو‌های مسلح در سراسر استان‌ها با مسئولیت استانداری تشکیل‌شده و آموزش‌ها بر اساس اولویت و نیاز هر منطقه به سربازان ارائه می‌شود.

کمالی آموزش‌ها را در دو بخش عمومی و تخصصی بیان کرد و گفت: سبک زندگی، کسب‌وکار سواد مالی، امداد و نجات، گردشگری، تبلیغات فنی، مهندسی کشاورزی، برنامه‌نویسی و عکاسی بخشی از این مهارت‌آموزی‌ها است.

مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح تعمیرکار سخت‌افزار تلفن همراه، برق خودرو، آبگرم کن، نانوایی سنتی و لواش، پیرایشگری مردانه، درب و پنجره سازی پروفیل آهنی، نصاب کولر‌های گازی و آشپزی را از دیگر آموزش‌های حین خدمت به سربازان بیان کرد.

سردار موسی کمالی بابیان اینکه به مهارت آموزان مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود خاطرنشان کرد: مهارت‌آموزی‌ها فقط به دوران سربازی ختم نمی‌شود بلکه بعد از پایان دوره خدمت تسهیلات یک تا یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی به مهارت آموزان نیرو‌های مسلح پرداخت می‌شود و تا رسیدن آن‌ها به شغل مناسب به مدت ۳ سال رصد خواهند شد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۰۸:۰۰

12 Dec 2023