۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۵۵۸۸۵
فرماندار شهرستان شهرکرد:

برگزاری انتخابات باید در بستر رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت انجام شود

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت که از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، سرلوحه برگزاری انتخابات آتی است.
برگزاری انتخابات باید در بستر رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت انجام شود
به گزارش «جهانبین نیوز»، بهادر عبدالغنی شامگاه دیشب در جلسه شوراری اداری شهرستان شهرکرد، ضمن تاکید بر برگزاری انتخاباتی پُرشور اظهار کرد: رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت که از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، سرلوحه برگزاری انتخابات آتی است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت و نیاز جامعه به جهاد تبیین افزود: اقدامات انجام شده و عملکردها باید اطلاع‌رسانی شود و دستگاه‌ها ضمن بررسی معضلات و مشکلات به سرعت در راستای حل مسائل قدم بردارند و در جامعه امیدآفرینی کنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با تشکر ویژه از استقبال پُرشور مردم چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد از رئیس جمهور، ادامه داد: مراسم استقبال از وی نشان از همت والای مردم این دیار دارد.

عبدالغنی عنوان کرد: با عنایت به اعتبارات سفر دوم ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری و تاکید استاندار این استان، ارائه برش شهرستانی برای تخصیص اعتبارات  مورد نیاز است که باید توسط سایر دستگاه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به روند برگزاری انتخابات از پیش ثبت نام داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ثبت نام داوطلبین ششمین دوره خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌ها، ادارات و ارگان‌ها باید به منظور برگزاری انتخابات پُرشور از هم اکنون همت کنند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۱۴:۴۷

4 Dec 2023