۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۵۵۸۲۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری خبرداد:

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به ابلاغ‌ دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی خانه‌ مطبوعات ۱۹ استان و منطقه جنوب کرمان گفت: بر این اساس، انتخابات این خانه اواخر آذر امسال در استان برگزار می‌شود.
برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در چهارمحال و بختیاری
به گزارش «جهانبین نیوز»، پیام احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بنا به دستورالعمل ابلاغی، مجمع‌ عمومی عادی خانه مطبوعات استان ۲۸ آذر با دستور انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان برای سه سال در شهرکرد‌ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از ۱۳ آذر منتشر می‌شود، افزود: برگزاری این دوره از انتخابات خانه همچون دوره قبل به صورت الکترونیکی برنامه‌ریزی شده است و عضوگیری خانه هم از ۱۴ تا ۲۸ آذر به صورت موقت‌ قطع می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: با توجه به ضرورت به‌روزرسانی‌ اطلاعات اعضای خانه مطبوعات برای شرکت در انتخابات پیش‌رو از تمامی اعضا درخواست می‌شود‌ در اولین فرصت نسبت به تکمیل پرونده عضویت و همچنین تصحیح نام رسانه خود اقدام کنند.

احمدی درباره شرایط نامزدی افراد برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات طبق ماده ۴۴ اساسنامه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان عنوان کرد: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل ۲۵ سال سن، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه و داشن حداقل پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله این شرایط است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۴:۲۰

29 Nov 2023