۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۵۵۷۹۶
مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی، محوری‌ترین برنامه سازمان بسیج رسانه

مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: محوری‌ترین برنامه سازمان بسیج رسانه تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی است تا همه اصحاب رسانه از همه سلایق و تفکرات گرد هم جمع شوند.
تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی، محوری‌ترین برنامه سازمان بسیج رسانه
به گزارش «جهانبین نیوز»، احسان ربیعی ظهر امروز در نشست فعالان رسانه و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این نشست نقطه شروعی برای ادامه ارتباطات سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)  با اهالی رسانه این استان است.

وی افزود: محوری‌ترین برنامه سازمان بسیج رسانه تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی است تا همه اصحاب رسانه از همه سلایق و تفکرات گرد هم جمع شوند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در عرصه رسانه‌های کشور و استان وجود دارد، این است که بعضا دچار تفرق و تشدد هستند، لذا می‌طلبد در شرایط کنونی و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری این جبهه رسانه‌ای تشکیل شود.

ربیعی عنوان کرد: بعضا مواردی در فضای مجازی دیده می‌شود که چندان زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، نباید به تفرقه در بین رسانه‌ها دامن زده شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر به صورت مشترک با هم حرکت کنیم قطعا در جنگ رسانه‌ای پیروز خواهیم بود و در غیر این صورت اگر هر کس بخواهد راه خود را طی کند قطعا به ناکجا آباد خواهیم رسید.

مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: موضوع دیگر جشنواره رسانه‌ای ابوذر است، سال گذشته بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و امسال پیش‌بینی می‌شود آثار واصله بیشتر شود، مهلت ارسال آثار تا پایان آبان‌ماه بود که به دلیل استقبال اصحاب رسانه تا دهم آذرماه تمدید شد، مقرر شده است جشنواره در روز هفدهم بهمن‌ماه و در آستانه مبعث رسول اکرم (ص) برگزار شود.
 
ربیعی بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به دلیل توان علمی بالایی که دارند توانستند در بسیاری از جشنواره‌های رسانه‌ای کشور خوش بدرخشند.

وی تاکید کرد: برگزاری لیگ رسانه‌ای امید، برنامه دیگری است که در دستور کار سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۶:۰۷

26 Nov 2023