۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۵۵۷۷۸
اطلاعیه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع):

رسیدن به قله عزت و افتخار درگرو تفکر بسیجی است

سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با صدور اطلاعیه به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد: تفکر بسیجی بن‌بست شکن و راهگشاست.
رسیدن به قله عزت و افتخار درگرو تفکر بسیجی است
به گزارش «جهانبین نیوز»، متن اطلاعیه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
پنجم آذرماه یادآور درایت و آینده‌نگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) است که با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین، صیانت و حفاظت از انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن برابر انواع تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی و پاسخگویی به نیازهای حیاتی کشور و امت اسلامی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه دفاع از مظلومین عالم را تضمین کرد.

امسال در شرایطی وارد هفته بسیج می‌شویم که مردم مظلوم فلسطین و غزه و فرزندانشان در عملیات طوفان الاقصی پیروزی‌های بزرگی به دست آورده و شکست بزرگی بر صهیونیست‌ها تحمیل کردند؛ اما آمریکایی‌ها و غربی‌ها با امکانات خود به کمک صهیونیست‌ها آمدند و آتش گسترده‌ای بر سر کودکان و زنان و مظلومان غزه ریختند و آن‌ها را به خاک و خون کشیدند؛ اما تاریخ ثابت کرده همیشه مقاومت و مجاهدت درراه خدا پیروز است.

هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج، امید ملت ایران از 29 آبان شروع‌شده و تا پنجم آذرماه با یک هزار و 560 برنامه در استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری همچون سنوات قبل با حضور اقشار مختلف مردم، به‌ویژه جوانان و نوجوانان، با رویکرد برنامه‌های فرهنگی، عمرانی، خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و از همه مهم‌تر، جهاد تبیین گرامی داشته می‌شود.

قطعاً بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بسیج یک فرهنگ است. بسیج یک گفتمان است. بسیج یک تفکر است که این فرهنگ و گفتمان و تفکر عبارت است از: خدمت بی‌تظاهر و بی توقع به اجتماع و به کشور.

 بدون شک برای رسیدن به قله مدنظر فرمانده معظم کل قوا، باید تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بناشده است، در کل جامعه جاری و ساری شود؛ تا بن‌بست‌ها را گشوده و قله‌های افتخار و عزت را فتح کنیم.

سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای عزیز بسیجی انقلاب و دفاع مقدس و عرصه امنیت و دفاع از حرم آل الله، فرارسیدن هفته بسیج را محضر همه مردم بسیجی استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن تقدیر از حضور پرشور و باشکوه هم استانی‌های عزیز در راهپیمایی‌ها و اجتماعات بزرگ حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه و فلسطین و همچنین استقبال بی‌نظیر از رئیس‌جمهور ولایی، با لبیک به تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آمادگی همه‌جانبه را برای پاسداری از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۳۸:۳۳

25 Nov 2023