:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد منصوب شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۵۵۷۰۱
با حکم وزیر بهداشت:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمدحسین اعرابی استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد منصوب کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد منصوب شد
به گزارش «جهانبین نیوز»، به نقل از  پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دستور وزیر بهداشت، رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد منصوب شد.
در متن حکم دکتر بهرام عین اللهی خطاب به دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

جناب آقای دکتر محمدحسین اعرابی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان

با سلام؛

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با توکل به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۴۵:۴۱

19 Nov 2023