۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۵۵۵۸۶
عضو شورای اسلامی شهرستان اردل:

ضرورت وجودسواد رسانه‌ای و آزادی بیان برای روابط عمومی‌ها

عضو شورای اسلامی شهرستان اردل گفت: اگر سواد رسانه‌ای وجود نداشته باشد بعضاً روابط عمومی نمی‌تواند تیتراژهای خبری را بیان کند.
ضرورت وجودسواد رسانه‌ای و آزادی بیان برای روابط عمومی‌ها
علی رئیسی در گفتگو با خبرنگار«جهانبین نیوز»، با اشاره به اینکه اگر سواد رسانه‌ای وجود نداشته باشد بعضاً روابط عمومی نمی‌تواند تیتراژهای خبری را بیان کند اظهار کرد: آیا روابط عمومی‌ها مجازند مطالبات هر نقطه کشور را به سمع و نظر مسئولین رسانده و با آزادی بیان صحبت کنند؟

وی افزود: مسئولین شهرستانی نسبت به فراهم کردن زیربنای ارتباطی میان مردم و خود اهتمام داشته باشند و در جلسات شهرستانی از اعضای شوراهای اسلامی نیز دعوت کنند، متاسفانه مسئولین در شهرستان اردل پذیرای جامعه شورایی نمی‌باشند و در جلسات تصمیم ساز از آنان دعوت نمی‌کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه دولت مردم را تشویق به فرزند آوری می‌کند اما به مشکلات آنان رسیدگی نمی‌شود خاطر نشان کرد: شبکه بهداشت شوراهای اسلامی، دهیاری و شهرداری را ملزم به نصب بنر در جهت تشویق مردم به جوانی جمعیت و فرزند آوری می‌کنند، در صورتی که زیرساخت هاو امکانات لازم فراهم نیست.

 وی افزود:  در چند روز اخیر مادری در شهرستان اردل برای تامین شیر خشک فرزندان دو قلوی خود شاهد مرگ آنان بود، چگونه جامعه شورایی در روستایی که وسیله گرمایشی نیست و مردم در حال مهاجرت می‌باشند مردم را تشویق به رشد جمعیت کنند.

عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان اردل گفت: اصحاب رسانه در صورتی می‌توانند نقش مفید در اطلاع رسانی داشته که به آنها اجازه داده شود معضلات جامعه را فریاد بزنند.

 رئیسی خاطر نشان کرد: مسئولین در تحقق وعده‌های خود اهتمام ورزند چرا که تونل جاده گورمیزه پس از گذشت ۲۰ سال همچنان به بهره برداری نرسیده و مردم چشم انتظار مانده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جاده‌های مواصلاتی روستاها بخش تا مرکز شهرستان وضعیت نامطلوبی داشته و تا کنون اقدام موثری صورت نگرفته، آرزوی دیرینه مردم شهرستان بازگشایی تونل گورمیزه هنوز محقق نشده وجمعیت روستایی درحال مهاجرت می‌باشد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۷:۳۱

9 Nov 2023