۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۵۵۰
شهيد سيف الله خدابنده:

ملت غيور ايران قرآن و اسلام را یاری کنيد

بر همه ما واجب است که وقتی احساس می‌کنیم که اسلام و میهن عزیز ما درخطر است، باهم هم‌پیمان باشیم و اسلحه بر دوش بگیریم و علیه صدام خائن به سرکردگی آمریکای جنایتکار و منافقین ازخدابی‌خبر و بنی‌صدر خائن و رجوی تروریست وهم قطاران آن‌ها بجنگیم که آن کوردلان بدانند که ملت غیور و مسلمان ایران وجهان با اسلام و امام هستند و به خدا قسم همه ما مسئول هستیم که روز قیامت جواب خدا و پیامبران و خون شهیدان را چه می‌گوییم.
ملت غيور ايران قرآن و اسلام را یاری کنيد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید سیف‌الله خدابنده در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
بسم‌الله القاسم الجبارین
 
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتابل احیاءعندربهم یرزقون. کسانی که درراه خدا کشته می‌شوند مرده نگویید، بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.
بپا خیزید ای مسلمانان جهان و ملت غیور ایران برای آخرین بار قرآن و اسلام را یاری کنید. بر همه ما واجب است که وقتی احساس می‌کنیم که اسلام و میهن عزیز ما درخطر است، باهم هم‌پیمان باشیم و اسلحه بر دوش بگیریم و علیه صدام خائن به سرکردگی آمریکای جنایتکار و منافقین ازخدابی‌خبر و بنی‌صدر خائن و رجوی تروریست وهم قطاران آن‌ها بجنگیم که آن کوردلان بدانند که ملت غیور و مسلمان ایران وجهان با اسلام و امام هستند و به خدا قسم همه ما مسئول هستیم که روز قیامت جواب خدا و پیامبران و خون شهیدان را چه می‌گوییم.
 
وای همسر مهربانم بر تو هم واجب است که وقتی امامت حکم جهاد فرمود با یکدست قرآن و دست دیگر اسلحه برداری و با کفار و منافقین و ازخدابی‌خبران بجنگی تا این اسلام و قرآن را نجات دهیم و من از تو همسر مهربانم تشکر می‌کنم و از تو می‌خواهم، بچه‌ای را که خدا به ما هدیه فرستاده آن را زینب وار تربیت و بزرگ کنی که پیش خدا مسئول هستی و از زندگی امامان و امام امت خمینی عزیز و مردم انقلابی و رنج‌کشیده ایران برای دخترم طاهره بگو تا آنهم با مردان خدا و روحانیت مبارز هم‌صدا باشد و این کار را انجام بدهد که همه‌اش به خاطر خدا و اسلام و قرآن می‌باشد. وبدانید که ما همیشه به گفته امام عزیز: اگر کشته شویم پیروز هستیم، برای اینکه حق همیشه پیروز است.
 
وای همسر و برادر و پدر عزیز و مهربانم سعی کنید که به‌هیچ‌وجه برای من گریه نکنید و از ضجه و شیون و گریه کردن که باعث خوشحالی دشمنان دین و اسلام و قرآن می‌شود جدا خودداری کنید؛ و اگر می‌خواهید برای هفته و چهلم من خرجی کنید بهتر است که آن خرجی را به کسانی که نان شب ندارند بدهید که از همه‌چیز واجب‌تر است. خداوند بر همه بندگان خود توفیق عنایت کند والسلام.
 
درود بر خمینی که استکبار جهانی را به لرزه درآورد
 
درود بر ملت مسلمان و روحانیت مبارز-درود بر دولت مکتبی رجائی
 
درود بر خانواده شهداء-سلام بر شهیدان اسلام که درراه خدا کشته‌شده‌اند.
 
مرگ بر آمریکا و ایادی داخلش.
 
سیف‌الله خدابنده -22/3/60
 
 
 
انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۵۲:۰۸

2 Sep 2024