۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۵۳۶
شهید ایرج نیکبخت اصل:

الآن همه دشمنان اسلام سعى در متلاشى كردن ريشه و پایه‌های اسلام رادارند

الآن همه دشمنان اسلام سعى در متلاشى كردن ريشه و پایه‌های اسلام رادارند و می‌خواهند از هر طريق ضربه به اسلام وارد آورند، خيلى ‌حواستان را جمع كنيد و از دشمن داخلى كوردل غافل نشوید.
الآن همه دشمنان اسلام سعى در متلاشى كردن ريشه و پایه‌های اسلام رادارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید ایرج نیکبخت اصل در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول‌الله و اشهد ان علی ولی‌الله.
یا ایها الذین آمنوا تقوالله و التقو الله الوسیله و جاهدوا فی سبیله لعلم تفلحون.

ای اهل ایمان از خدا بترسید و (به‌وسیله آن پیروی اولیاء حق) به خدا توسل جوئید و درراه او جهاد کنید باشد که رستگار شوید.

بنام الله که آفرید بشر را و قرارداد زندگی انسان را بر صراط المستقیم و با خواست رب‌العالمین شروع می‌کنم وصیت‌نامه شرعی خود را و امیدوارم خداوند سبحان قبول گرداند این حرکت حقیر را درراه خودش.

توصیه این ضعیف به شما امت حزب‌الله این است که‌ای امت حزب‌الله شما حرکت کردید درراه خدا و حرکت شما صراط المستقیم الهی بود و این حرکت الهی بر خدا و به خواست خدا انجام‌گرفته و به یاری خدا شما هم از او دفاع می‌کنید و خواهید کرد، دفاع مقدس از اسلام و دین الهی وظیفه شرعی هر مؤمن و مسلمانی است که خود را مسلمان می‌داند.

توصیه می‌کنم شمارا به جهاد درراه خدا و جهاد درراه اسلام و انشاء الله خداوند توفیق کوشش و تلاش و حرکت به‌سوی الی الله را به همه عنایت فرماید.

برادران عزیز و خواهران گرامی که پیرو خط امام و در خط اسلام قرارگرفته‌اید آیا می‌دانید وظیفه شما در قبال خون شهدا چقدر سنگین است؟ آیا می‌دانید فردای قیامت از شما پرس و سؤال خواهند کرد و می‌گویند چرا سستی کردید در قدم برداشتن به‌سوی خدا و انشا الله خداوند توفیق قدم برداشتن درراه خودش را بدهد، خلاصه از خط ولایت‌فقیه خارج نشوید که اگر خارج شدید کار شما تمام است.

الآن همه دشمنان اسلام سعی در متلاشی کردن ریشه و پایه‌های اسلام دارند و می‌خواهند از هر طریق ضربه به اسلام وارد آورند خیلی حواستان را جمع کنید و از دشمن داخلی کوردل غافل نشوید.

شما مقلد امام هستید و نباید روی حرف امام حرف دیگری بیاورید اگر مقلد امام و مرجع تقلید زمانه خود نباشید نماز شما اصلاً اشکال دارد ازنظر ولایتی و مواظب باشید ولایت امام را همیشه سرمشق خود قرار دهید.

مادر عزیزم ناراحت نشود از مرگ من که هر کس اجل معینی دارد و وقتی‌که پیمانه پر شد مرگ فرامی‌رسد.

خیال نکنید که اگر فرزند من فلان جا بود از دنیا نمی‌رفت لذا این اشتباه است، اجل وقتی‌که رسید خلاصه کار ساخته است و در عزای من گریه نکنید که دشمنان اسلام خوشحال شوند.

برادر عزیزم سلاح مرا برگیر و راه مرا که راه حسین (ع) فرزند زهرا است ادامه دهید که انشاء الله اسلام پیروز است، هر شب جمعه بر سر قبر من بیایید و فاتحه بخوانید.

رفیقان می‌روند نوبت به‌نوبت
خوش آن روزی که نوبت بر من آید


انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۱۰

1 Sep 2024