۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۴۴۸
سردار شهید خداکرم رجب پور قهفرخی:

كسى كه درراه خدا شهيد شود كسانى که او را از زمين ‌بردارند حوريان بهشت هستند

كسى كه درراه خدا شهيد شود كسانى که او را از زمين ‌بردارند حوريان بهشت هستند اما من در دنيا هم با حورى زندگى كردم.
كسى كه درراه خدا شهيد شود كسانى که او را از زمين ‌بردارند حوريان بهشت هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار شهید خداکرم رجب پور قهفرخی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

خداوند عزوجل می‌فرماید:
من جانشین شهید در خانواده‌اش هستم و هر کس خانواده شهید را راضی نگه دارد مرا راضی نگه‌داشته و هر کس آن‌ها را به خشم آورد مرا به خشم آورده.

(متن وصیت‌نامه به خانواده‌ام)

همسرم امیدوارم که زندگی در کنار من به شما تلخ نگذشته باشد و اگر هم تلخ بود شما به کرم خود مرا ببخشید که شما از همه‌چیز برای من بهتر بودید می‌گویند کسی که درراه خدا شهید شود کسانی که او را از زمین بردارند حوریان بهشت هستند اما من در دنیا هم با حوری زندگی کردم و برای من خیلی لذت داشت در کنار شما و اگر خدای‌ناکرده از دست من ناراحتی برای شما پیش‌آمده مرا حلال کن چون شما الگویتان حضرت زهرا و حضرت زینب (ع) می‌باشد چند سفارش به شما می‌کنم.

نام دخترم را با اجازه خواهرم فاطمه بگذارید چون فاطمه در تاریخ خیلی مظلوم است -و اگر فاطمه گذاشتند حق ندارید به صورتش سیلی بزنید.

فرزندانم را به حوزه علمیه بفرستید که راه رستگاری در آنجا بیشتر و بهتر پیدا می‌شود.

از مال دنیا که چیزی ندارم هر مقدار هم هست در اختیار همسرم باشد تا فرزندانم را خوب تربیت و بزرگ کند. زنم کفیل و صاحب‌اختیار فرزندانم باشد.

همسرم این حق را دارد که بعد از من هر تصمیم را که خواست بگیرد آزاد است یا در کنار فرزندانم بماند یا همسر دیگری را اختیار کند.

مقدار پولی از افراد طلبکارم که در دفترچه نوشته‌ام و درروی کتاب‌ها گذاشته‌ام که آن‌ها هم از همسرم می‌باشند که در رابطه با فرزندانم خرج کنید.

حقوقم را هم مانند گذشته سهم پدر و مادرم را تازنده هستند بپردازید (هرماه 1000 تومان) و بقیه را هم‌خرج فرزندانم کنید طوری که احساس نکنند پدر ندارند.

پدرم و مادرم مرا حلال کنید که برایم زحمت زیاد کشیدید و مرا بزرگ کردید اگر خدای‌ناکرده شمارا ناراحت کردم طلب بخشش دارم -برادران و خواهران از شما هم انتظار دارم که حلالم کنید که من گناه‌کارم.

پدرم و مادرم و خواهران و برادران امیدوارم بعد از من همسرم را ناراحت نکنید که طبق فرمایش خدا -خدا را ناراحت کرده‌اید و با فرزندانم طوری رفتار کنید که احساس بی‌پدری نکنند و اگر سراغ پدر گرفتند بگوئید به دیار عشق رفت.

صادقم را چنان تربیت کنید که جایم را پر کند و دخترم را هم فاطمه گونه پرورش دهید مواظب صادقم باشید فاطمه‌ام را سیلی به صورتش نزنید که حضرت فاطمه ناراحت می‌شود چون پدر را ندیده.

کتاب‌هایم را هرچه همسرم نمی‌خواند خود به مسجد بدهد ولی مهرشان کند و تفسیرها را هم برای پسرم (صادق) بگذارید.

حدود 1500 تومان هم پول خمس بدهکارم بپردازید - به امید زیارت قبر حسین (ع).

خدایا -خدایا -تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

12/11/64 خداکرم رجب پورقهفرخی

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۵۷

27 Aug 2024