۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۴۰۴
پاسدار شهيد حجت‌الله ملك پور:

امام امت را تنها نگذارید و پشت جبهه‌ها را خالي نكنید

توصیه من به امت شهيدپرور این است كه امام امت را تنها نگذارند و پشت جبهه‌ها را خالي نكنند.
امام امت را تنها نگذارید و پشت جبهه‌ها را خالي نكنید
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، پاسدار شهید حجت‌الله ملک پور در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون.
 
مپندارید که شهیدان مرده‌اند بلکه زنده به حیات ابدی شدند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود.
 
 با درود و سلام بر منجی عالم بشریت و نائب برحقش، خمینی بت‌شکن و با درود بر شهیدان و رزمندگان اسلام و با سلام بر امت شهیدپرور ایران.

توصیه من به امت شهیدپرور این است که امام امت را تنها نگذارند و پشت جبهه‌ها را خالی نکنند. بچه‌هایشان را به جبهه بفرستند و هم کمک بکنند و در راهپیمایی‌ها و نماز جمعه‌ها شرکت کنند.

از دوستانم خواهش می‌کنم که از دست من ناراحت نباشند و اگر هستند مرا ببخشند. برای خویشان و اقوام پیامی دارم که درراه امام امت، خمینی بت‌شکن باشند و برای امام دعا کنند.

انقلابی باشید و مانع فرزندانتان برای حضور در بسیج و جبهه‌ها نشوید. من از مادرم، برادرم و خواهرانم می‌خواهم که اسلامی باشند. برای من هم گریه نکنند چون آن زمان برای امام حسین (ع) کسی نبود گریه کند.

اگر هم گریه می‌کنید برای آن فرزندانی که پدرشان شهید شده و پدر ندارند. از تنها برادرم می‌خواهم که راه مرا ادامه دهد و حسین وار باشد و نگذارد اسلحه من روی زمین بیفتد؛ و از خواهرانم می‌خواهم که حجاب اسلامی را رعایت کنند و زینب وار زندگی کنند.

مادرم، خواهران و برادر عزیزم، اگر از دست من ناراحت هستید مرا ببخشید و مادر عزیز شما هم که برای من زحمت‌کشیده و مرا بزرگ کردید از زحمات شما خیلی تشکر می‌کنم و مادر شیرت را به من حلال کن.

حجت‌الله هفتم تیرماه 1348 در شهر شلمزار از توابع استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. تنها هفت سال داشت که پدرش قدرت الله را از دست داد. تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و هفتم مرداد 1365 در جزیره مجنون براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
 
 (خداحافظ)
 
 به امید پیروزی نهایی رزمندگان اسلام (تاریخ 64/11/20)
 
برادر شما حجت‌الله ملک پور


انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۵۶

23 Aug 2024