۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۵۵۲۴۰
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری:

شهروندان بر روی لینک‌های ارسال شده از سرشماره‌های شخصی کلیک نکنند

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: پیامک دادگستری حتما از سرشماره adliran ارسال می‌شود و مردم به پیامک‌های ارسال شده از شماره‌‌های شخصی توجه نکنند.
شهروندان بر روی لینک‌های ارسال شده از سرشماره‌های شخصی کلیک نکنند
مرتضی عسگری در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: توصیه اکید به شهروندان می‌شود که به هیچ عنوان بر روی لینک ارسال شده از طریق پیامک کلیک نکنند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که گوشی فردی که لینک‌های آلوده را باز کرده است به‌طور خودبخود این پیامک را برای دیگران نیز ارسال می‌کند، حتی اگر پیامک از سوی دوست، رئیس یا دیگر آشنایان ارسال شده است نباید به آن اطمینان شود.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری بیان داشت: لینک‌های آلوده از سرشماره موبایل ارسال می‌شود و مردم باید دقت کنند که این لینک‌ها آلوده هستند.

عسگری بیان داشت: پیامک دادگستری حتما از سرشماره adliran ارسال می‌شود و مردم به پیامک‌های ارسال شده از شماره‌‌های شخصی توجه نکنند.

وی با اکید بر اینکه پیامک‌های پلیس فتا را جدی بگیرند افزود: اگر شهروندان با کلیک بر روی لینکی اقدام به نصب اپلیکیشن آلوده کردند باید بلافاصله اینترنت خود را قطع کرده و به همه مخاطبان خود پیامک عذرخواهی ارسال کنند و موضوع را اطلاع دهند.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۹:۲۷

27 Sep 2023