۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۵۵۱۰۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

افزایش ظرفیت مخازن آب شهرکرد انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب در شهرکرد با هدف کنترل فشار آب شبکه آبرسانی این شهر انجام می‌شود.
افزایش ظرفیت مخازن آب شهرکرد انجام می‌شود
محمد کریمی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در راستای افزایش امکان ذخیره‌سازی بیشتر آب آشامیدنی، کنترل فشار آب شبکه آبرسانی و افزایش دسترسی بیشتر شهروندان به آب در مواقع احتمالی قطعی آب، افزایش ظرفیت مخازن آب شهرکرد را شروع کرده است.

وی افزود: این مخزن ذخیره آب شرب در مجموعه مخازن آب منطقه دوازده محرم شهرکرد ساخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در تشریح مشخصات این پروژه ادامه داد: این مخزن که از جنس بتن آرمه ساخته می‌شود، 5 هزار مترمکعب ظرفیت ذخیره‌سازی آب شرب دارد.

کریمی عنوان کرد: پس از طراحی، ضمن جانمایی و هماهنگی‌های لازم با شورای ترافیک و اجرائیات شهرداری شهرکرد و دیگر مقدمات عملیات، خاکبرداری این پروژه با ماشین‌آلات و دستگاه‌های مختلف خاک‌برداری، شروع شد.

وی اعتبار طرح تامین آب و افزایش ظرفیت مخازن آب در شهرکرد را  ۱۷۴ میلیارد ریال اعلام نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در مجموعه مخازن دوازده محرم دو مخزن دیگر به احجام ۷۰۰ و یک هزار مترمکعب وجود دارد.

کریمی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب در شهر شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به بیش از 86 هزار مشترک خدمات‌رسانی می‌نماید.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۸:۵۸

12 Sep 2023