۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۰۹۰
شهید احمد آقابابا نقنه:

شب شهادت من شب عروسی من با پروردگار عالم است

بدانيد اين مسئولیت‌ها همه امانت است و جمهوري اسلامي ما را امين داشته و به ما مسئوليت واگذار كرده، پس ان‌شاءالله كوشا باشيم كه بتوانيم امين خوبی در امانت باشيم.  
شب شهادت من شب عروسی من با پروردگار عالم است
زبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید احمد آقابابا نقنه در وصیت نامه خود می‌نگارد:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
وصیت‌نامه شهید احمد آقابابا
 
ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون
 
سوره توبه (110-111)
 
بانام الله آرام دهندهٔ قلب‌ها و با سلام به پیشگاه مقدس مهدی امام زمان (عج) یگانه منجی عالم بشریت و با سلام به راهگشای راهمان، قلب تپنده امت اسلامی حضرت آیت‌الله امام خمینی و با سلام به معلم شهادت و پرچم‌دار مبارزه با ظلم امام حسین (ع) که در طول تاریخ عاشقان و شیفتگانی داشته و دارد و با سلام به خانواده محترم شهدا.

هر انسان قبل از مرگش باید به سه 3 مطلب فکر کند: سؤال اول که چه بوده است؟ و چگونه به وجود آمده و یا تولد یافته است؟ سؤال دوم از کجا آمده و چرا آمده؟ سؤال سوم: کجا خواهد رفت و چگونه باید برود.

یک انسان متعهد و مسلمان و کسیکه معلمش حسین (ع) باشد باید به این سه مطلب جواب دهد مگر نه اینکه سرور شهیدان در آخر گفته‌های پرارجشان فرمودند: لا آری الموت السعاده: برای ما نیست مرگ مگر سعادت چون خونی که درراه بر زمین می‌ریزد به مقدارش انسان متعهد تربیت می‌کند؛ و مگر در قرآن نیامده: انا الله وانا الیه راجعون ما از خداییم و به‌سوی او رجعت کنندگانیم.

بالاخره ما باید اسباب این دار گذر را جمع کنیم و به دار مقر برویم و این دنیا فقط مزرعه است برای کشت اعمال انسان برای آخرت و کل عالم مفعل خداوند است، نه مال، نه ثروت، نه علم و نه مقام مال من نیست مگر من کاره‌ای هستم که بگویم من.

پس برادران و خواهران دل به این دنیای فانی نبندید و راه روح خدا را برویم و حسین گونه زندگی کنید. سخنی و سفارشی به ملت اسلامی ایران دارم و این است که ما به خاطر خدا و اسلام و قرآن بجنگ علیه صدام و مزدوران آمریکا آمده‌ایم تا ریشه متجاوزان را براندازیم و کلیه مستضعفین دنیا را از زیر سلطه آمریکا و شوروی آزاد کنیم و انقلاب اسلامی را در جهان بر پا کنیم.

پس شما ای ملت ایران از اختلافات داخلی جلوگیری کنید و سعی نکنید با این اختلافات دشمن را خوشحال سازید که این اختلاف‌ها شدیدترین ضربه را به انقلاب اسلامی می‌زند.

وحدت خود را همیشهٔ درصحنه انقلاب داشته باشید هرگز به امام امت این پیر دل‌سوخته جماران را فراموش نکنید؛ و این امانت الهی را حفظ کنید و نمازهای جمعه سنگر معظم اسلام را هر چه بیشتر پرکرده و از حفظ سنگر مساجد خدای‌ناکرده غافل نباشیم و دعاهای کمیل، توسل را فراموش نکنید و سفارش دیگرم به امت اسلام و پیروان امام این است که جبهه مقدم چیزهاست، جبهه را پرکنید و خون باید داده شود تا اسلام بماند ولایت‌فقیه را با قلب بپذیرید و دوری از ولایت‌فقیه یعنی ولایت شیطان و سخنی با پدر و مادرم دارم: از اینکه زحمت کشیدید و مرا به اینجا رساندید که خدمتگزار اسلام باشم از شما تشکر می‌کنم و مرا ببخشید که نتوانستم فرزند خوبی برای شما باشم و فکر نکنید که به خاطر هوای نفس یا اینکه در محل؟ می‌شوم و یا به خاطر اینکه دوستم در جبهه است به جبهه آمده‌ام.

نه این‌طور نیست من تنها به خاطر لقاء خدا، مبارزه با نفس و وظیفه‌ای که بر دوش خود احساس کردم و به‌فرمان امام به جبهه آمده‌ام و امیدوارم که خدا این جهاد را از من قبول کند و من به خاطر شهید شدن به جبهه نیامده‌ام من به جبهه آمده‌ام که با دشمنان دین و قرآن و اسلام بجنگم و به وصیت عموی شهیدم حبیب‌الله عمل کرده باشم و سنگر او را خالی نگذاشته باشم و سفارشم به خواهرانم و برادرانم این است که از شهادت برادر خود خوشحال باشید و به خودتان نومیدی راه ندهید وبدانید که فرزندان امام حسین (ع) درراه اسلام سختی‌ها را تحمل کردند و دعا کنید که خداوند به طول عمر امام بیفزاید و پیام برادرتان را زینب وار به‌تمامی امت مسلمان برسانید و حجاب اسلامی خود را حفظ کنید که حجاب اسلامی شما کوبنده‌تر از خون من است و با این حجاب خود پاسدار خون شهیدان و دین اسلام باشید؛ و در اینجا لازم می‌دانم تذکری به برادران مسئول و بسیجی بدهم و آن این است که: بدانید این مسئولیت‌ها همه امانت است و جمهوری اسلامی ما را امین داشته و به ما مسئولیت واگذار کرده، پس ان‌شاءالله کوشا باشیم که بتوانیم امین خوبی در امانت باشیم.

شما ای کشاورزان همه باهم دست بهم دهید تا ریشهٔ آمریکا را برکنیم. آمریکا که به گمان خودش می‌گوید ایران را تحریم اقتصادی کرده‌ام، شما به آن بفهمانید که ایران، آمریکا را تحریم کرده است.
 
در آخر سفارشی که برای پدر و مادر و خواهرانم و برادرانی که در تشیع جنازه من شرکت می‌کنم دارم و این است ناراحت نشوید و این را بدانید من حقیر که لیاقت خدمت به اسلام را نداشتم ولی می‌خواستم بگویم شب شهادت من شب عروسی من با پروردگار عالم است.

از شما می‌خواهم که گریه نکنید و اگر خواستید برای من گریه کنید به یاد علی‌اکبر و امام حسین (ع) گریه کنید. به یاد خانواده‌ای که تنها فرزند خانواده‌اش را در اسلام قربانی نمود و با خانواده‌ای که چند تن از عزیزانش را در اسلام داده گریه کنید.

از عموهای خود می‌خواهم که مزاحم بچه‌های خود درراه انقلاب نشوند و سلاح بر زمین افتادهٔ من را برگیرند و راه شهدا را ادامه دهند. دوستان خداحافظ و نگهدارتان باشد.

ان‌شاءالله همه شما موفق و پیروز باشید.
 
خدایا هنگامی‌که با دشمن روبرو می‌شوم فکرم را با صفات عالیه خود درآمیز تا شیطان‌ها در من نفوذ نکنند چون می‌دانم شهادت کمال واقعی و سعادت عظیمی است. در آخر از همه حلالیت می‌طلبم و امیدوارم همه مرا حلال کنند.
 
برادر حقیر شما
 
احمد آقابابا
 
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
 
2/12/63
 
شهید آقابابا فرزند بهزاد پانزدهم آذر 1346 در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و دوم فروردین 1364 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۳۷

22 Aug 2024