۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۵۵۰۶۶
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

۴ شکارچی در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: چهار فرد متخلف به‌ همراه سه قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سبزکوه توسط نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان دستگیر شدند.
۴ شکارچی در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه دستگیر شدند
به گزارش«جهانبین نیوز»، بختیار طاهری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مأموران یگان حفاظت محیط‌ زیست منطقه حفاظت شده سبزکوه حین گشت و کنترل شبانه‌روزی در این منطقه با مشاهده چهار نفر متخلف، طی برنامه‌ریزی انجام شده و در مدت ۲ روز تلاش شبانه‌روزی موفق به دستگیری متخلفان مسلح شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: از این متخلفان، یک قبضه اسلحه دولول مجاز، یک قبضه اسلحه ۲۷۰ مجاز و یک قبضه اسلحه برنو غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 وی با بیان اینکه شکار و یا زنده‌گیری هرگونه پرنده وحشی غیرقانونی است عنوان کرد: این متخلفان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

طاهری با قدردانی از مشارکت خوب مردم و دوستداران طبیعت در حفظ محیط زیست، افزود: مردم شریف و دوستدار محیط‌ زیست استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۱۵۴۰ و ۳۲۲۲۳۵۷۲ اطلاع دهند.

گفتنی است: منطقه حفاظت شده سبزکوه، ۱۵۰ کیلومتری مرکز استان و ۳۰ کیلومتری شهر لردگان و در شهرستان‌های کیار، بروجن و لردگان قرار گرفته است که مأموران یگان حفاظت محیط‌ زیست استان با گشت و کنترل شبانه‌روزی از این انفال الهی حراست و حفاظت می‌کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۲:۳۱

9 Sep 2023