۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۵۵۰۶۳
امام جمعه شهرکرد:

تصمیم‌سازی دولت‌های مستکبر رو به افول است

امام جمعه شهرکرد گفت: هرچه جلوتر می‌رویم، نفوذ دولت‌های مستکبر رو به کاهش و قدرت تصمیم‌سازی آن‌ها در جهان رو به افول است.
تصمیم‌سازی دولت‌های مستکبر رو به افول است
به گزارش«جهانبین نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: حرکت اربعین امسال صحنه تحول آفرین در جهان بود و به برکت آن عالم به سمت نور می‌رود.

وی با اشاره به اینکه حرکت میلیونی به سمت کربلا یک معجزه است گفت: در آئین عبادی سیاسی حج با وجود ایجاد زیرساخت‌های زیاد، اما باز هم شاهد برخی مشکلات و تنگناها هستیم، اما در آئین اربعین همه چیز به خوبی هدایت می‌شود.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امروز اربعین به حرکتی تمدن ساز تبدیل شده است بیان داشت: گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی تنها یک شعار نیست بلکه واقعیت‌هایی موجود در میان اعتراف دوست و دشمن است.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به گسترش بیداری اسلامی و به چالش کشیدن آمریکا و همدستان او اشاره کرد و بیان داشت: هرچه جلوتر می‌رویم، نفوذ دولت‌های مستکبر رو به کاهش و قدرت تصمیم‌سازی آن‌ها در جهان رو به افول است.

امام جمعه شهرکرد با اذعان بر اینکه امروز به واسطه بیداری اسلامی و به برکت خون شهدا، جبهه مقتدر جهانی علیه تفکر و رفتار شیطانی آمریکا شکل گرفته است و از شیطان بزرگ گرفته تا دیگر همدستان او مغلوب این جبهه شده‌اند گفت: البته این دستاوردهای مهم بدون هزینه نبوده است و مهم نتیجه این خون‌ها، مجاهدت و مقاومت‌ها حرکت به سمت قله و نزدیک شدن به هدف است که امروز به وضوح دیده می‌شود.

حجت الاسلام نکونام خاطر نشان کرد: این شهادت‌ها و سختی‌ها نه تنها بازدارنده نبوده و نیست بلکه موتور محرکه‌ای برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی همچنین در راستای تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، اما مردم ایران مقاومت کرده‌اند.

حجت الاسلام نکونام با اذعان بر اینکه مشکلات داخلی و مسائل معیشتی رنج‌آور است گفت: در همین ارتباط مسؤولان با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و رفاه معیشتی در تلاش برای کاهش این تنگناها هستند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور و گامی برای کنار زدن ظلمت‌ها است خاطر نشان کرد: ناکام گذاشتن دشمن فرهنگ حاکم بر جامعه ایرانی به شمار می‌رود و راه و حرکت ما، به سمت مقصد روشن در حرکت است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۴۲:۲۳

8 Sep 2023