۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۵۵۰۵۷
مسئول موکب سلامت عقیله بنی هاشم خبر داد:

ارائه خدمات سلامت به ۱۵ هزار زائر در کربلا

مسئول موکب سلامت عقیله بنی هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: موکب سلامت این استان امسال برای دومین بار در مسیر نجف به کربلا عمود ۱۳۰۱ منطقه الحولی به ۱۵ هزار زائر خدمات ارائه داد.
ارائه خدمات سلامت به ۱۵ هزار زائر در کربلا
رضا ایمانی در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز» اظهار کرد: موکب سلامت عقیله بنی هاشم استان امسال برای دومین بار در مسیر نجف به کربلا عمود ۱۳۰۱ منطقه الحولی به ارائه خدمت به زائران پرداخت.

وی تصریح کرد: موکب کاملاً مردمی و کاملاً مستقل می‌باشد و هیچگونه حمایتی از دستگاه‌های دولتی و اداری ونهاد ها را نداردو کلیه تجهیزات و ملزومات پزشکی و درمانی با همت اعضای موکب و خیرین تجهیز و اداره می‌شود.

ایمانی ادامه داد: موکب از پنجم شهریور تا ۱۵ شهریور فعالیت ش را در مسیر نجف به کربلا عمود ۱۴۰۱ منطقه الحولی ادامه خواهد داد این موکب با مجموع ۸۰ نفر نیرو اعم از پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک و پرستار آقا و خانم و نیروی پشتیبانی ارائه خدمت داشته باشد در مقر شهید سید مصطفی صالحی در این موکب خدمات درمانی و پزشکی ودندانپزشکی و پرستاری ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ بر ۱۵ هزار نفر از خدمات این موکب بهره‌مند شوند نیروها کاملاً به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی می‌کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۳:۲۰

11 Sep 2023