۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰
کد مطلب : ۵۵۰۵۱
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ:

هفت کاربری غیر مجاز در کوهرنگ شناسایی شد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کوهرنگ گفت: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، در هفته جاری تعداد هفت مورد تغییر کاربری غیر مجاز در این شهرستان شناسایی شده است.
هفت کاربری غیر مجاز در کوهرنگ شناسایی شد
حمید حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، در هفته جاری تعداد هفت مورد تغییر کاربری غیر مجاز  در زمین‌های کشاورزی بخش مرکزی و صمصامی شناسایی و برای مالکین آنان اخطار کتبی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری و تخریب اراضی برخورد می‌شود تصریح کرد:هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی خلاف قانون است و تخریب می‌شود.
 
حسین‌پور ادامه داد: با مراقبت مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی برخورد می‌شود.

 وی اذعان داشت: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

حسین پور خاطر نشان کرد: با حضور به موقع کارشناسان در بخش مرکزی یک مورد تغییر کاربری غیر مجاز به صورت خوداجرایی توسط مالک تخریب گردید.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۰۹:۰۰

7 Sep 2023