۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۵۵۰۴۸
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اربعین حسینی همه قومیت‌ها و ملیت‌ها را گرد هم جمع می‌کند

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در اربعین شاهدیم که اقوام، قومیت‌ها، ملیت‌ها و حتی مذاهب مختلف در کنار یکدیگر آمده‌اند.
اربعین حسینی همه قومیت‌ها و ملیت‌ها را گرد هم جمع می‌کند
به گزارش «جهانبین نیوز»، سید ابوالقاسم کاظمی پیش از ظهر امروز در همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین از حرم تا حرم، اظهار کرد: در حکمت ۱۵۴ نهج البلاغه آمده است اگر رفتار گروهی مورد رضایت فردی باشد به منزله آن است که خودش نیز آن کار را انجام داده.
 
وی تصریح کرد: ثواب پیاده‌روی امروز کم از پیاده‌روی اربعین نیست، چراکه عزاداران حسینی امروز با پای دل در این مراسم شرکت کرده‌اند.
 
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اربعین تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و از همین‌رو است که رسانه‌های آن‌ها این حماسه عظیم را سانسور کرده و از نمایش آن خودداری می‌کنند.
 
کاظمی با اشاره به اینکه در اربعین شاهدیم که اقوام، قومیت‌ها، ملیت‌ها و حتی مذاهب مختلف در کنار یکدیگر آمده‌اند بیان داشت: محور این تجمع عظیم امام حسین (ع) است، برای دشمن سخت است که اباعبدالله حسین (ع) راه نمای این خیل جمعیت باشد.
 
وی تاکید کرد: لازم است از همه ظرفیت موجود برای انعکاس حرکت عظیم اربعین در دنیا استفاده کرد چون توقعی از دشمن برای نمایش چنین صحنه‌هایی وجود ندارد.
 
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ما مدیون شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که مسیر را برای ما هموار ساختند و امروز شاهد برگزاری مراسم‌هایی چون اربعین حسینی هستیم.
 
 انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۴:۳۳

6 Sep 2023