۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸
کد مطلب : ۵۴۹۸۸
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

ضرورت تقویت روحیه جهادی در بین مدیران

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت روحیه جهادی در بین مدیران و کارکنان دولت باید به‌عنوان یک اصل مهم شناخته شود.
ضرورت تقویت روحیه جهادی در بین مدیران
به گزارش «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه آیین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همه‌کسانی که وظیفه خدمت‌رسانی به مردم رادارند باید باروحیه‌ی جهادی به این مردم شایسته، بزرگوار و ولایتمدار خدمت کنند، جهادی کار کردن به‌عنوان یک راهبرد باید در تمام جایگاه‌ها، حوزه‌ها و لایه‌های خدمت‌رسانی دولت تسری پیدا کند.

حیدری گفت: تقویت روحیه جهادی در بین مدیران و کارکنان دولت باید به‌عنوان یک اصل مهم شناخته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ساده‌زیستی، دلسوزی، اخلاص و بردباری در مقابل ناملایمات را از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر است.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم در شرایط سخت اعمال تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمن، ممانعت ناجوانمردانه مدعیان دفاع از حقوق بشر از ورود واکسن کرونا و حتی برخی داروهای موردنیاز بیماران صعب‌العلاج، وضعیت نامناسب اعتبارات بودجه‌ای، بدهی‌های فراوان به سازمان‌های بازنشستگی، بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها کار خود را با بردباری، به‌دوراز هرگونه کوتاهی در انجام وظایف و بدون عقب‌نشینی باروحیه‌ای جهادی آغاز کرد.

حیدری ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای تجدید پیوند مردم و مسئولان است و مسئولان، دولت‌مردان و خدمت‌گزاران باید باروحیه‌ای جهادی در شادی و غم کنار مردم باشند، در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب و تأکید رئیس‌جمهور، مدیران اجرایی این استان در قالب اردوهای جهادی با حضور در شهرستان‌های مختلف و برگزاری شورای اداری نسبت به شناسایی و حل مشکلات شهرستان‌ها و پیگیری روند اجرای مصوبه‌ها از سوی معاونان استاندار و مدیران اجرایی مسئول اقدام کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: حضور مدیران استان برای پیگیری، احصا مشکلات و تصمیم‌گیری برای برطرف کردن آن‌ها در دورترین مناطق محروم از دیگر رویکردهای مدیریت ارشد این استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مدیریت تحولی یکی دیگر از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که در این‌ ارتباط مدیران باید در چارچوب قانونی برخی سنت‌های غلط را برهم بزنند.

حیدری گفت: نشستن مدیر پشت میز و آمدن مردم به سمت او برای حل مشکلات خود یک سنت غلط به شمار می‌رود این در حالی است که برگزاری میز خدمت و رفتن مدیران به سمت مردم برای حل مشکلات آنان به‌عنوان یک سنت صحیح و تحولی باید در جامعه نهادینه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ساده‌زیستی مدیران که باروی کار آمدن دولت سیزدهم بیشتر نمود پیداکرده است باید تقویت شود.

حیدری از افتتاح  و کلنگ زنی ۹۵۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۵:۰۱

31 Aug 2023