۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۵۴۹۷۴
رئیس خزانه معین چهارمحال و بختیاری:

۱۰۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات چهارمحال و بختیاری هنوز جذب نشده است

رئیس خزانه معین چهارمحال و بختیاری گفت: حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار جذب نشده در استان داریم که جذب آن دغدغه همه مدیران است.
۱۰۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات چهارمحال و بختیاری هنوز جذب نشده است
به گزارش «جهانبین نیوز»، سعید فانی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ جلسه در خصوص جذب اعتبارات برگزار شده است.

وی تصریح کرد: با همت همه مدیران در حوزه‌های مختلف به دنبال جذب 100 درصدی اعتبارات تا موعد مقرر هستیم.

رئیس خزانه معین چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در امور اقتصاد دارایی استان هیئت ۲۵۱ قانون مالیات‌های مستقیم تشکیل شده و از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است.

فانی افزود: مالیات‌های قطعی که مرجعی برای طرح مجدد نداشتند با دستور مقام عالی وزارت دوباره در این هیئت مطرح می‌شود و حدود ۸/۵ میلیارد تومان در این استان تعدیل شد که به افراد پرداخت‌کننده بازگشت شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱، ۹ هزار میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی پرداخت شد و مبالغی هم که باقی مانده تا ۳۱ شهریور فرصت برای جذب دارند.

رئیس خزانه معین چهارمحال و بختیاری از شناسایی و اخذ مجوز ۳۸ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۱ ملک به مبلغ ۲۱۳ میلیارد تومان فروخته شده و منابع حاصل به حساب خزانه واریز و تا ریال آخر به استان وارد و صرف پروژه‌های عمرانی شده است.

فانی با اشاره به شناسایی ۷۰ ملک جدید بیان داشت: پیگیری‌ها برای فروش و بازگشت پول این املاک نیز در حال انجام است.

وی از راه‌اندازی سامانه املاک دستگاه‌های اجرایی خبر داد و اضافه کرد: طی این اقدام ۸ هزار و ۵۰۰ ملک در این سامانه شناسایی شد و ۲ هزار و ۹۵ فقره حساب دولتی راکد و مسدود تعیین تکلیف و ۴۲۷ مورد نزد بانک مرکزی تهران افتتاح شد.

رئیس خزانه معین چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: حدود ۱ هزار میلیارد تومان اعتبار جذب نشده در استان داریم که جذب آن دغدغه همه مدیران است چراکه بازگشت پول از استانی محروم نباید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۹:۲۳

30 Aug 2023