۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۴۸۷۰
شهید سعادت الله آقابابايي:

من نعمتی بودم از طرف خدا که بر شما داد و او را هم از شما خواهد گرفت

من نعمتی بودم از طرف خدا که خدا بر شما داد و او را هم از شما خواهد گرفت. پس نگران نباشید و در مرگ من گریه مکنید. سفارشم به برادرانم این است که همیشه دنباله‌رو انقلاب اسلامی باشند و در نهادهای انقلابی شرکت فعال داشته باشند.
من نعمتی بودم از طرف خدا که بر شما داد و او را هم از شما خواهد گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید سعادت الله آقابابایی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
ولا تحسبن الذین قتلوفی سبلی الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
 
کسانی که درراه خدا کشته می‌شوند مرده مپندارید بلکه آنان زنده‌اند و در نزد خدای خود روزی می‌خورند.
 
با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و امت شهیدپرور و باسلام و درود به شهدای انقلاب اسلامی که با نثار خون خود به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان لبیک گفته و فدا کردن جان خود را در استقرار حکومت اسلامی ناچیز دانستند. سلام بر شما امت شهیدپرور که با توجه به توطئه‌های مختلف ابرقدرت‌ها و مزدوران داخلی آن‌ها وجود یک ارگان انقلابی و اطلاعاتی به‌منظور جلوگیری ازاینگونه جنایات ضرورت می‌داند که مخلص‌تر از شما مردم نمی‌توان یافت.
 
ربنا لا تزع قلوبنا بعد از هدیتنا و هبلنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب. پروردگارا به ما صبر عنایت فرما و قدم‌هایمان را ثابت گردان و بر دشمن پیروزمان بدار یا به‌جز هدایت فرمودی و به ما از لطف و مزیت بهره‌مند گردان.
 
امت شهیدپرور یکی از آرزوهای دیرینه من به شما این است که امام را تنها مگذارید که با تنها گذاشتن امام اسلام را تنها گذاشته که می‌دانم نمی‌گذارید. شاید گمان؟ کلی از عواملی که باعث شد به‌سوی دیار عاشقان رهسپار شوم لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب که امید است خداوند با خواستن جان ناقابل من از من بپذیرد. مسیری که انتخاب نمودم آگاهانه انتخاب نمودم با قلبی باز و دلی آکنده و مملو از عشق حسین و رضایت الله بود.
 
برادران عزیز فکر نکنید جنگ ما فقط جنگ عراق با ایران است جنگ بزرگ ما در پیش است و ما همه باید خود را فدای اسلام کنیم همین‌طور که به چشم می‌دیدیم فرماندهان عزیزمان چگونه به خون می‌غلتیدند.
 
شخصیت‌های ما چگونه شهید می‌شدند که در مقابل این لطف‌هایی که خداوند به شهدا می‌کند بسیار ناچیز است.
 
انقلاب الآن وصیت دارد که با شرکت در جبهه‌های رزم با فرمان‌ها امام امت هر چه زودتر جنگ را پایان دهیم و بر یکی دیگر از موانع انقلاب فائق آییم.
 
انقلاب وصیت دارد که در شرایط کنونی که پایگاه‌های جهان انقلاب در مورد آن در حال گستردگی است و اکنون‌که چهره انقلاب در سرتاسر خاورمیانه و در تمامی کشورهای اسلامی و اکنون‌که این حرکت اسلامی در کشورهای گوناگون با دشمن‌های امپریالیسم و کزوای ایجادشده است. در چنین شرایطی انقلاب وصیت دارد که در زمینه‌ها و عوامل و تحولات گوناگون مردمی را در سطح تمامی کشورهای جهان گسترش بخشیده و با پراکنده کردن عطر شهادت در میان آنان راه انقلاب را به اقصی نقاط جهان صادر نماییم.

حرف آخرم به بی‌تفاوت‌هایی است که بین فرزندانشان از رفتن به جبهه جلوگیری می‌کنند. اینان همانند کسانی هستند که با مسلم بیعت کردند و بیعت خود را شکستند. اینان بااینکه به این انقلاب وفا ندارند که از منافقین می‌باشند و بااینکه از مرگ می‌هراسند که فکر غلطی است. مواظب باشیم روز قیامت شهدا جلوی ما را بگیرند. وتوای پدر جان و مادر عزیزم می‌دانم که فقدان و دوری من برای شما دشوار و سنگین است و من به شما علاقه دارم چراکه شما برای من خیلی زحمت‌کشیده‌اید وبر من حق‌دارید، ولی این را بدانید دوستی من و شما از دوستی من نسبت به خدا قابل‌مقایسه نیست.

من نعمتی بودم از طرف خدا که خدا بر شما داد و او را هم از شما خواهد گرفت. پس نگران نباشید و در مرگ من گریه مکنید. سفارشم به برادرانم این است که همیشه دنباله‌رو انقلاب اسلامی باشند و در نهادهای انقلابی شرکت فعال داشته باشند؛ و در پایان متذکر می‌شوم که 2 سال برای من نماز و روزه‌بگیرید یا بخرید؛ و تمام دارائی‌ام را درراه اسلام بدهید به‌غیراز حقوقی که سپاه می‌دهد و مقدار حقوقی که در بانک فرهنگیان بروجن دارم خمس آن را بدهید و آن را به راه خیر دهید و یک خواهشی است که از برادران عزیز دارم اینکه من را در روز جمعه به خاک بسپارید؛ و در دعای کمیل برای من دعا کنید و طلب مغفرت نمایید و هر کس هر چه طلب از من دارد به او بدهید. امیدوارم که همه مرا ببخشید و حلال کنید خداحافظ شما
 
 والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
 
سعادت الله آقابابایی
 
چهارشنبه 21/7/62


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۵۷

21 Jul 2024