۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۵۴۸۵۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری:

بیش از ۷ هزار متقاضی از چهارمحال و بختیاری تسهیلات اشتغال زایی را دریافت کردند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: به ۷ هزار و ۹۹۵ متقاضی مبلغ ۷۳۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در این استان پرداخت شده است.
بیش از ۷ هزار متقاضی از چهارمحال و بختیاری تسهیلات اشتغال زایی را دریافت کردند
به گزارش جهانبین نیوز ، محسن مولوی صبح سه شنبه در هفتمین کارگروه اشتغال استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۱۸ هزار نفر در تبصره ۱۶ اشتغال‌زایی از استان چهارمحال و بختیاری از طریق سایت و به صورت دستی ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۶۵۹ پرونده متقاضیان را به مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت نرم افزاری و دستی به شبکه بانک معرفی کرده‌ایم.

مولوی با بیان اینکه تا کنون ۴۵ درصد تسهیلات استان پرداخت شده است بیان داشت: در مجموع به ۷ هزار و ۹۹۵ متقاضی مبلغ ۷۳۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در این استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۵۳ درصد تسهیلات از طریق تبصره ۱۶ به مبلغ ۷۳۹ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مولوی با اذعان بر اینکه بانک سپه با پرداخت ۱۶۴ میلیارد تومان بالاترین تسهیلات اشتغال‌زایی در استان را پرداخت کرده است گفت: بانک‌های عامل این استان ۹۳ درصد تسهیلات اشتغال‌زایی را پرداخت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر وحدت و هم دلی بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل وجود داشته باشد قطعاً شرایط بهتری در سطح استان رقم می‌خورد.

مولوی خاطر نشان کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان طرح در شبکه بانکی وجود دارد که در بازه مربوطه معرفی شده و در سطح انتظار تسهیلات هستند.

وی یادآور شد: اگر در چهارچوب قانون تسهیلات پرداخت شود، افراد متقاضی نارضایتی نداشته باشند و بتوانیم آن را به درستی مدیریت کنیم عملکرد آن را در تبصره‌های دیگر نیز می‌بینیم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۲۱:۳۹:۲۲

15 Aug 2023