۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۵۴۵۹۹
مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

شهرداری‌ها نقش اصلی در تحول و زیباسازی شهری دارند

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداری‌ها در هر شهر نقش اصلی در تحول و زیباسازی شهر به لحاظ معماری و هنری دارند.
شهرداری‌ها نقش اصلی در تحول و زیباسازی شهری دارند
به گزارش جهانبین نیوز شمس الدین آل‌معصوم ظهر سه‌شنبه درحاشیه نشست تخصصی معماری و هویت بخشی به زندگی شهری، اظهار کرد: این نشست با هدف بررسی و ارائه راهکارهای عملی جهت ارتقا کیفیت مطلوب در معماری و المان‌های شهری برگزار شد.
 
وی افزود: در این نشست هنرمندان و معماران شرکت کننده به بیان دیدگاه های خود پیرامون زیبایی شناسی، معماری و فضا سازی های شهری پرداختند.
 
مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: معماری و فضاسازی مطلوب در جامعه شهری در ارتقا کیفیت زندگی انسان‌ها بسیار مهم است و تعامل هنرمندان، معماران و مدیریت شهری منجر به تغییرات اساسی در فضاسازی شهری و ارتقا فضاسازی مطلوب برای زندگی خواهد شد.
 
 آل‌معصوم عنوان کرد: بهره‌گیری از هنر و مشاوره با افراد متخصص و صاحب ایده در فضاسازی شهری را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: بهره‌گیری از عناصر هویتی در فضاسازی شهری، ضرورت دارد و معماری شهری شهرکرد باید بر اساس نیازهای امروز جامعه و سبک زندگی‌های امروزی طراحی و اجرا شود.
 
وی خاطرنشان کرد: وجه نمادین هویت در معماری و شهرسازی تجلی پیدا می‌کند و ما متاسفانه هنوز در شهر شهرکرد نتوانسته‌ایم یک هویت مستقل معماری و شهرسازی با توجه به زیست بوم شهر خود ایجاد کنیم.
 
مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهرداری‌ها در هر شهر نقش اصلی در تحول و زیباسازی شهر به لحاظ معماری و هنری دارند و تعامل نهادهای هنری، هنرمندان و سازمان نظام مهندسی ساختمان یکی از مهم‌ترین کارهای است که بر آن تاکید شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۲۴:۵۲

18 Jul 2023