۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۵۴۵۲۹

اختتامیه طرح شهید فخری زاده در شهرکرد

اختتامیه طرح شهید فخری زاده استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان و تجلیل از برگزیدگان جهاد فن‌آوری در شهرکرد برگزار شد.
اختتامیه طرح شهید فخری زاده در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز سرهنگ پاسدار محمدجواد تجویدی گفت: آیین اختتامیه طرح شهید فخری زاده (جهاد فن‌آوری) با حضور روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی بسیج استان، مهمانانی از سازمان بسیج کشور، فرمانده سپاه استان، رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) پیرامون اهمیت علم به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت کشور و هم‌افزایی بین مجموعه‌های دانش‌بنیان و علمی به ایراد سخن پرداخت.

تجویدی گفت: دکتر مهدوی معاون فن‌آوری و نوآوری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور هم از دیگر سخنرانان این مراسم بود که نحوه حمایت از نخبگان و دانشمندان درزمینهٔ‎های علمی و فناوری را تبیین کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از مربیان طرح شهید فخری زاده استان چهارمحال و بختیاری و نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های فارسان، کیار، لردگان و بروجن که بهترین نواحی درزمینهٔ علمی، پژوهشی و فناوری بودند به همراه سه نفر از صاحبان ایده‌های برتر علم و فناوری در جشنواره جهادگران سال گذشته تجلیل شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: در این مراسم، برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور و استان چهارمحال و بختیاری، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه علمی، تحقیقاتی و فناوری بین سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و پارک علم و فناوری شهرکرد به امضاء فرمانده سپاه استان و رئیس پارک علم و فناوری شد.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۱:۴۹

12 Jul 2023